Volgers

maandag 12 november 2018

Wijnflesje...

Goedemorgen.

Ik heb een klein wijnflesje opgepimpt voor kerst.


Heb deze bewerkt met Eis effekt, gewoon met een kwast opgebracht al deppend.
Met 3d sneeuw heb ik het hulst getekent..en met een fijn kwastje wat uigevaagd.


De besjes heb ik aangezet met een pearl pen, goudkleurig, wilde in de kleur van de dop blijven.


Even bij de kerstspulletjes gekeken kwam ik deze lint tegen, paste hier ook precies bij qua kleur.
Kerstbelletjes eraan gehangen die van de Action afkomen, zijn in verschillende maten.


Labeltje van craft gemaakt en een oudere kerststempel van de Action, en deze is ingekleurd met gewone stiften.


Eerst wilde ik hier een kaars indoen in de fles, maar dat paste net niet helaas.
Wel zou ik er hele fijne lichtjes op batterijen inkunnen doen, dan licht het flesje vanbinnen mooi op.


En dit flesje op je tafel decoreren met een dienblad in kerststijl, dan heb je een mooi pronkstukje op tafel.

Groetjes,


Elly

fb pagina: CreaEl




2 opmerkingen:

  1. Wat is die mooi. Ik denk dat lampjes er inderdaad erg leuk in staan.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen