Volgers

zondag 17 februari 2019

Giraffe...

Hallo,

Ik laat vandaag aan jullie een superleuke giraffe zien!!
Kon niet wachten om hem later in te plannen op mijn blog.


Vorige week had ik een workshop Dikke Dames gedaan, en eenmaal thuis wilde ik ook maar eens aan de slag gaan.
Onze jongste dochter heeft een hele mooie canvas lijst met een giraffe erop.
Daar heb ik deze van na getekend, en al zag ik het zelf, ik vind hem erg leuk en lief geworden.


Ik had nog een platte canvas van de Action liggen, en ook acrylverf heb ik in huis.
Dus eerst een schets van de giraffe gemaakt met potlood.
De achtergrond heb ik met Distress inkt gedaan, de kleuren: Salty Ocean, Mermaid Lagoon en Weathered Wood.


En nu is het inkleuren en dat is spanned of het gaat lukken, beetje kleuren mengen.



Hier zie je welke kleuren ik gebruikt heb en als laatste heb ik met een zwarte stift de lijntjes omgetrokken.



Dit vraagt stiekem om nog meer te gaan maken, dus wie weet..heb al wel iets in gedachten welke figuurtje ik dan ga nemen.

Groetjes,

Elly

fb pagina: CreaEl



5 opmerkingen: