Volgers

zaterdag 16 februari 2019

With sympathy...

Goedenavond.

Vandaag een kleine blogpost.
Heb weer een rouwkaartje gemaakt, deze keer die ik zelf moest gaan versturen.


Is een simpel kaartje geworden, wist nu even niet wat te gaan maken, en ik maak nooit gauw dezelfde kaartjes.
Dit is een mal van Boekenvoordeel, ooit 1 van mijn allereerste mallen doe ik kocht.


De stempel is van de Action en de bloem met tekst komt uit een uitdrukvel, ook ooit eens gekocht bij de Action.

Fijne avond wens ik jullie allemaal toe,

Groetjes,

Elly

fb pagina: CreaEl


4 opmerkingen:

  1. Ik maak ze niet graag maar soms heb je ze nodig en dan is een zelfgemaakt kaartje wel speciaal.
    Leuk gedaan Elly!
    Gr, Wietske

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel Wietske. Onze jongste dochter had er laatst twee afgegeven en ze waren er idd hewl blij mee, waardeerde het echt.
      Groetjes Elly

      Verwijderen
  2. Hoi Elly ,
    Ja soms heb je ze jammer genoeg nodig ze zijn heel mooi .
    Liefs en Creatiefs
    Cinderella
    XX

    BeantwoordenVerwijderen