Volgers

woensdag 6 maart 2019

Taartpuntje..

Goedemorgen,

Mijn eerste creatie als Designer voor Creatief met Moeders Hobbyshop!
Super leuk om dit weer te gaan doen, hoop jullie mooie creaties te kunnen gaan laten zien voor dit team.


Hmm een lekker taartpuntje!
Dit is een mal van Marianne Design CR1462, en kun je hier vinden:
https://www.moedershobbyshop.nl/c-4659002/craftables/

Ooit zelf eens gemaakt zo'n puntje, maar dat paste nooit zo goed in elkaar, en deze is echt super, vouwlijnen zitten er gelijk in.


Design papier komt uit mijn restjesbak weer.
Leuke kleine bloemetjes uitgedraaid deze zijn van Marianne Design CR1462 en van Joy!Crafts 6002/0384.
Twee kant en klare bloemetjes ertussen gedaan, wat parels en sisal, en zo heb je een mooi toefje.
Deze creatie ga ik geven aan mijn schoonzus. Ze kan zelf niet goed tegen bloemen, en dan maar in papiervorm toch?



Rondom heb ik met een pearl pen parels gezet op de sierrand.
De sierrand zelf ik bewerkt met Maya Gold no.402. Met een kwastje opgebracht en dit droogt zeer snel, dus wel fijn.



Strikje bovenop het puntje is van Joy!Crafts 6002/0065. 
Ook dit heb ik een glans gegeven met Maya Gold, en het bestek wat van chipboard is ook.
Dan is alles mooi in hetzelfde stijl.


Wat glitters op sommige bloemetjes aangebracht met Stickels, ik zag dat ik die flesjes ook nog had liggen.


En dit alles heb ik op een doily geplakt..deze doily is van Noor!Design 6002/1141.

Misschien dat ik er nog een klein schoteltje bij ga kopen bij de Action, een luxe bonbon in het doosje, en dan heb je toch een super lief geschenkje.
Ik zou er wel blij mee zijn.

Groetjes,

Elly

fb pagina: CreaEl


9 opmerkingen:

  1. Prachtige creatie heb je gemaakt met een gave bloementoef,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat gaaf zo´n taartpunt en die bloemen zijn net echt, zo mooi gedaan, het geheel samen is een prachtstuk geworden waar je schoonzus vast blij mee zal zijn!
    Gr, Wietske

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een prachtige taartpunt Elly en leuk dat je in het designteam zit, succes.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat heb je een prachtig punt taartje gemaakt met een heel mooi onderzettertje echt heel mooie Elly!
    Groetjes Doris

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel Doris, dit was ook zo leuk om te doen.
      Groetjes Elly

      Verwijderen