Volgers

vrijdag 8 maart 2019

Kerstkaarten voor maart...

Goedemorgen iedereen.

Heb vandaag 2 kerstkaarten die ik laat zien.
Ze zijn voor De Egel opdracht, om elke maand 2 kerstkaarten te plaatsen.

Had er deze keer best wat moeite mee om ze te maken..we hebben ook zulke prachtige zonnige dagen gehad :).


De eerste die ik hier heb is gemaakt met een Dutch Doobadoo mal 470.713.702,  ook de tweede kaart heb ik daarmee gemaakt.
Het design papier waar de kerstman op staat is van Graphic45 4501399.
Het overige design papier is van de Action van zeker wel zo'n vier jaar geleden.


Deze mooie bloemen is van Marianne Design LR0435.
Sterrand bovenin van de Action.
Rondom een leuk kantje geplakt.


Fijne dag is van Craft Emotions 115633/0427.
Met als inhoud een leuke tag/kaartje.



Het design met dat vogeltje is van Craft and You design North Pole 04.
En op de achterzijde heb je ruimte om je kerstgroet te schrijven.



En hier dan het tweede kaartje met dezelfde mal en andersom gebruikt.



De takjes zijn van Craft Emotions 115633/0183.
De kleine sterretjes is een randmal, die heb ik allemaal losgeknipt, ook deze is van Craft Emotions `115633/0703.



Het mooie design papier is van Craft and You design Christmas Story 05.



De tekst stempel is van de Action die in december'19 in de schappen lag.


Groetjes,

Elly

fb pagina: CreaEl



16 opmerkingen:

  1. Ze zijn weer prachtig Elly. Leuk model ook.
    Fijn weekend,
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel Nicolette. Ja dit model is echt erg leuk.
      Groetjes Elly

      Verwijderen
    2. Ik doe ook mee bij 52 to christmas, dus elke week een kerstkaart, daar red ik het net mee, of net niet. Misschien ook een idee om mee te doen.
      Groetjes Nicolette

      Verwijderen
    3. Oef elke week...ik twijfel nog..want nu ik een designteam zit..moet ik nog mijn draai gaan vinden..met wie en wat ik allemaal mee gaat doen.
      Bedankt voor de tip ;)

      Verwijderen
  2. Dank je wel Nel, wat lief.
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat heb je dat weer mooi gefikst , allebei de kaarten zijn prachtig!
    Gr, Wietske

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel Wietske. Hahaha, ja soms fiks ik weleens wat :)
      Groetjes Elly

      Verwijderen
  5. Twee prachtige kerstkaarten Elly, leuk model ook, ik vind de roze variant het mooist,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel Ans. Ja mijn voorkeur is ook de roze.
      Groetjes Elly

      Verwijderen
  6. Het zijn prachtige kaarten Elly! Mooi papier heb je gebruikt.
    groetjes, Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een mooie kaarten. Dat snap ik met de voorjaars zon ...

    Bedankt dat je mij volgt. Uiteraard volg ik je ook.

    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen