Volgers

zondag 10 maart 2019

Gefeliciteerd...

Goedemorgen,

vandaag nog maar een extra post van me.
Anders verschuift alles zover weg...en ik heb mij kennende toch altijd wel weer iets te laten zien hihi.


Deze kaart hebben we afgelopen woendag op de workshop gemaakt.
De basis is een Dutch Doobadoo mal nr 470.713.173.
Ik heb er een label van gemaakt, door bovenin een gaatje te maken en een strikje doorheen te halen.
En zo wijkt mijn kaartje weer af van de andere dames.



De afbeelding heb ik van het design papier zelf gebruikt.

Deze mooie bloemen zijn van Marianne Design LR0587.
Ik heb ze zelf ook, dacht eerst ze zijn zo groot, maar ik vindt ze toch wel erg mooi en nu al een aantal gebruikt ook.


Ribbelkarton maakt het ook altijd wel erg leuk.


Stukje kant gebruikt en een randpons.



Was weer een gezellig middagje, zoals altijd.

Groetjes,

Elly

fb pagina: CreaEl

8 opmerkingen:

  1. Je hebt er weer een prachtige kaart van gemaakt. Mooi papier heb je ook gebruikt.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Slim om de afbeelding van het dp te gebruiken, de bloemen van MD staan er mooi bij. De wasknijper, ook zo leuk bedacht, kortom alles zo samen is het een rustig, prachtig geheel geworden!
    Gr, Wietske

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtige tag heb je gemaakt, de bloemen zijn echt heel mooi,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen