Volgers

maandag 11 maart 2019

Wish...

Hallo,

Hier mijn tag voor de maand maart, van Kimya's 12 tags of 2019.
Challenge was, gebruik een doily op je tag.


De tag is gemaakt met de ticketmal van Studio Light SL99.
Hoekjes bovenin afgerond met een hoekpons.



De doily is van Noor!Design 6002/1141, en de bloementjes van Joy!Crafts 6002/1082.
Magnolia afdrukje had ik ingekleurd met de brushmarkers, dit had ik al vrij lang gekleurd klaar liggen.



De vlinderrand is ook van Joy!Crafts 6002/0251.
Tekst Wish op de label van Marianne Design COL1458.



Heb er 2 losse tags nog in verwerkt.



De vlinder is een stempel van de Action.
De linkse tag is van  Sizzix 657911.
En de rechtse van Crealies XXL71.


Deze tekst is van Joy!Crafts 6410/0065, en heb het gestempeld met Versa Magic GD-54

Vond deze opdracht weer erg leuk om te doen.
Ben altijd wel bang dat ik vaak op hetzeflde uitkom, hebben jullie dat ook?
Iedere keer iets nieuws vezinnen..niet saai te willen gaan worden.
Maar ja gaat erom dat jezelf er een goed gevoel bij hebt toch.

Groetjes,

Elly

fb pagina: CreaEl

11 opmerkingen:

  1. Goedemorgen, een plaatje weer! En erg mooi met die losse tags erbij.
    fijne dag!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtige tag heb je gemaakt, leuk om de ticketstans hiervoor te gebruiken,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een prachtige tag Elly, ook Tilda heb je heel mooi ingekleurd. De kleuren en opbouw, de vlinderrand, alles past zo mooi bij elkaar, weer knap gedaan hoor.
    Het belangrijkste is dat je plezier hebt in het maken van een creatie maar herken het wel, dat je bang bent dat het altijd op hetzelfde uitkomt. Dat heb ik vooral met stansen die veel ruimte innemen en waarbij de mogelijkheden om er verder wat bij te doen ietwat ontbreken.
    Groetjes, Wietske

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel Wietske. Maar het is en blijft een leuke verslaving. Hahah.
      Groetjes Elly

      Verwijderen
  4. Prachtige tag Elly ! Heel mooi ingekleurde Tilda.
    Groetjes Doris

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Volgens mij maak jij 24/7 kaarten, haha. Wat een tempo heb jij en iedere keer weer zo mooi. Ook deze. Leuke met die losse labels.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel Nicolette.
      Haha ja daar lijkt het echt wel op. In ieder geval de komende 2 weken staat mijn blog alwel vol gepland. En alles wat ik dan nog extra maak plan in dan extra in. Maar er wordt elke 2 dagen zeker een kaartje geboren hier..zit elke avond anderhalf uur boven, en tegenwoordig..het is toch slecht weer, schiet ik smiddags ook een uurtje naar boven.
      Groetjes Elly

      Verwijderen