Volgers

woensdag 13 maart 2019

Pasen...

Goedemorgen,

vandaag heb ik een creatie voor de fb groep van Creatief met Moedershobbyshop,
als Design Team lid.


Ik heb een klein paaskransje gemaakt.
Deze rond heeft een doorsnede van 13 cm. Heb dat uit 2 grote cirkel mallen gedraaid.
Dubbel uitgedraaid en ook nog eens van een stukje karton van bijvoorbeeld een cornflakes pak, dan is je cirkel net iets steviger als dat je hem alleen van cardstock maakt.


Deze lieve afbeelding is van Marianne Design VK9575.
Te verkrijgen bij Moeders Hobbyshop.


Deze bloem is van Marianne Design LR0587 en het takje van Joy!Crafts 6002/1246.
En tussen de bloemen door heb ik sisal geplakt.


Bovenin heb ik 1 deel van deze bloem geplakt, ik vond het namelijk op een strikje lijken.
In het midden een bradje gedaan en een koordje zodat je deze krans ook echt op kunt hangen.



Het is een heel lief kransje geworden,
mijn vriendin zei zoiets zou ik echt voor het raam hangen, dus bij deze gaat hij dus naar haar, ze versiert haar huis altijd met pasen.

Groetjes,

Elly

fb pagina: CreaEl en Creatief met Moedershobbyshop




7 opmerkingen:

  1. Dit is echt een cadeautje, nu voor je vriendin.
    Wat een lief hangertje is dit geworden.
    Ze mogen blij mijn met zo´n goede designer, want dat ben je Elly.
    Gr, Wietske

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtig gemaakt Elly.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oohh, wat is dit mooi! En wat een leuk idee! Mag ik dit namaken en er mijn eigen draai aan geven?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel Sonja. Natuurlijk mag dat.
      Hoop dat ik jouw uitvoering ook ergens kan zien..ben er al benieuwd naar.
      Groetjes Elly

      Verwijderen