Volgers

donderdag 14 maart 2019

Hooray...

Hallo,

Hier een verjaardagkaart vandaag..


Hier zie je het nog niet, maar heb de mal van Dutch Doobadoo gebruikt, nr 470.713.702.
Design papier van Maja Design, Decotime en Craft Sensations.
Deze rand is van Joy!Craft 6002/0974 en parels gezet met een licht gele pearlpen.
En het geheel sluit met een satijnenlint.


Kijk hier zie je welke mal het nu is.
Heb een extra ronde toegevoegd.



Deze mal heb ik bij Alie Express gekocht, diegene die wel aangekomen is.
Had er in november 5 gekocht, en drie moet ik er nog ontvangen.
Dus geen goede ervaring voor mij, plus dat je zo lang moet wacht vind ik al helemaal niks.



Hooray deze mal is ook van de Action.



Deze afbeelding van Gerdas Hobbyshop GH3270.



Heb het laten sluiten met een stukje touw.

Toch weer wel een mooie verjaarskaart geworden.
Redelijk zwaar ook maar ik kan deze persoonlijk afgeven.

Groetjes,

Elly

fb pagina: CreaEl


9 opmerkingen:

  1. Hij is prachtig Elly. Ik bestel vaak in China, maar je moet inderdaad veel geduld hebben.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een mooie kaart Elly, leuk met de extra cirkel, als bij Ali iets langer dan 60 dagen onderweg is, kun je gewoon refund vragen,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel Ans. Wat ze me daar zeiden was dat ik geduld moest hebben.
      Groetjes Elly

      Verwijderen
    2. Ja, tot het zolang duurt dat je geen refund meer krijgt.

      Verwijderen
  3. Wat ben je weer heerlijk aan de freubel geweest, het ziet er nogal ingewikkeld uit maar wat een resultaat..PRACHTIG!
    Groetjes, Wietske

    BeantwoordenVerwijderen