Volgers

vrijdag 15 maart 2019

Klembord...

Goedemorgen.

Heb van mijn oude geschreven verjaardagslijstje een vervanger gemaakt.


Het klembord is van Studio Light IN133.
Achtergrond met Oxide inkt gedaan, deze kleuren heb ik hier gebruikt:
Victorian Velvet Spun Sugar en Milled Lavender.

Een mask van Dutch Doobadoo 470.715.808, met die cijfers. En nog een andere waar ik het merk niet van weet.

Het bloemetjes tabje is van Joy!Crafts 6003/0070.


Verjaardag niet vergeten is eens stempel van Anna Gretha Design.
De maanden zijn van Joy!Crafts 6410/0011.
Het bingo kaartje party is ook een stempel van Joy!Crafts 6410/0029.
Het klemmetje heb ik bewerkt met Maya Gold, kleur Bronze..hier zie je dat niet zo helaas..maar is een mooie gouden kleur.
Met een kwastje heb ik overal nog wat gouden stipjes gezet.



Dit tabje is van Studio Light SL125.

Zo nu heb ik wat mooiers om naar te kijken zo aan de muur bij mijn bureau.
Dit is onze verjaardagslijst van ons groepje.
Wel erg leuk, je krijgt dan altijd wel mooie eigen gemaakte kaarten met je verjaardag.

Groetjes,

Elly

fb pagina: CreaEl



15 opmerkingen:

  1. Hardstikke leuk en handig Elly!
    Groetjes,Wietske

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dat heb je mooi gemaakt Elly, jij weet wel raad met het klembord, ik vind het formaat zo groot,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dank je wel Ans. Ja klopt het is vrij groot.
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Elly, wat een leuk idee en mooi gemaakt. Ik ga je volgen 🤗

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Dank je wel Nel.
    Benieuwd wat je ervan maakt,
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtig gedaan Elly!
    En altijd handig.
    Dank je wel voor je deelname bij K&K.
    Lieve groet, Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een leuk idee en een mooie uitwerking.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel Nicolette.
      Sorry reageer wat laat, maar had niet eerder een melding gehad.
      Groetjes Elly

      Verwijderen
  8. Wat een leuke creatie, erg mooi. Bedankt voor het mee doen bij knutsels en kadootjes. Groetjes Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen