Volgers

zondag 17 maart 2019

Thinking of you...

Goedemorgen,
en ten eerste blij te zien dat mijn volgers een beetje oplopen, dus welkom allemaal.

Deze kaart heb ik gemaakt naar aanleiding van een challenge bij Vintage and More, gebruik meerdere laagjes papier.


De basis is een Dutch Doobadoo mal nr 470.713.102, deze is een van mijn eerste mallen, veel mee gewerkt al.
Design papier komt van de Action.


Mooi stukje kant van een oude vitrage rand afgeknipt, en dit liefklijk blauw strikje komt van de Action.
De parelrand is van Joy!Crafts 6002/1177.



Deze tekst heb ik eens bij Boekenvoordeel gekocht.
De doily is van Marianne Design LR0457. Mooi zoals die bloemblaadjes omhoog gezet kunnen worden.


Deze afbeelding is van Gerdas hobbyshop GH3356.
Rondom bloemetjes gedaan met een olba tang, en met een pearl pen parels gezet.
Ovale stans is van Crealies XXL23.


Groetjes,

Elly

fb pagina: CreaEl

6 opmerkingen:

  1. Prachtige kaart Elly en wat een mooi strikje,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel Ans, ja ik was er ook weg van.
      Groetjes Elly

      Verwijderen
  2. Wat heb je er weer een prachtkaart van gemaakt met de kleine bloempjes, de vitragerand met dat prachtige strikje van de Action!
    Zijn die strikjes nu te koop Elly, heb dit nog nooit bij de Action gezien, maar kom er ook niet vaak.
    Groetjes, Wietske

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dank je wel Wietske. Ja een week of 2 geleden heb ik ze gekocht die strikjes, zat ook lint bij in dat pakketje.
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een prachtige kaart Elly. Mooie tekst stempel.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen