Volgers

woensdag 8 mei 2019

Geslaagd...

Goedemorgen,

Dit kaartje is een geslaagd kaartje,
niet speciaal voor iemand gemaakt, maar deze tijd komt er wel weer aan.


Basis is een Dutch Doobadoo mal 470.713.332, deze had ik laatst gewonnen bij fb groep Kaarten maken, en nog meerdere...dus kan nog vooruit.
Had deze nog niet eerder voorbij zien komen en dacht...jeetje wat moet ik hier nu mee.
Maar eigenlijk is het een heel leuk model.
En ondertussen vorige week nog deze mal gebruikt op een workshop, heel toevalllig.

Design papier is van Joy!Crafts 6011/0600 love story.


Dit lieve uiltje is een mal van Leanne Creatief.
Zo schattig. Er zit ook een bril bij en een boek, maar ik vondt deze uitvoering wel het leukste voor dit geslaagd kaartje.
De hartjes komen ooit eens van Boekenvoordeel, Double Dies 415691.


Heb het een beetje bewerkt met Shine, White en Copper kleur.



In de binnenzijde een label, deze is van Bella Lulu 3000/0002.


Het veertje heb ik helaas niet genoteerd van wie hij is.
De rand is met een Martha Stewart pons gedaan.


De klosjes aan de label is Marianne Design CR0390.
Geslaagd en Hoera: Joy!Crafts 6002/0140.


Dit was tevens ook mijn laatste blogpost voor het design van Creatief met Moedershobbyshop.

Ik ga hiermee stoppen, voelde dat dit toch niet zo mijn ding was, en ondertussen hebben jullie misschien al ergens voorbij zien komen dat ik nu in team zit die elke maand een challenge organiseert. 
En dat ligt me veel meer, gewoon lekker je eigen spullen je eigen vrijheid, niet nadenken welke mal je wel of niet mag pakken, of welke producten je moet promoten.



Groetjes,

Elly

fb pagina: CreaEl

en

fp pagina: Creatief met Moedershobbyshop

12 opmerkingen:

  1. Een hele leuke "geslaagde" kaart Elly. Zowel open als gesloten heel mooi bewerkt. Leuk dat lieve uiltje erop én heel toepasselijk.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dit is echt een leuk model! Heel leuk met het uiltje.
    Groetjes Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een hele leuke kaart Elly!
    Het veertje is Collectable 1375, zitten nog paar stansjes bij en wat kleine stempeltjes.
    Goed dat je gestopt bent, nu kun je gewoon doen en laten wat je wil.
    Groetjes, Wietske

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel voor de info. Soms te lui om te googlen hihi.
      Groetjes Elly

      Verwijderen
  4. Ik heb ook voor een paar winkels voorbeelden gemaakt, lastig om dan niet te kunnen gebruiken wat je wilt, ik ben daar ook best wel snel mee gestopt.
    Ik vind dit model kaart echt super, leuk om aan een geslaagde te geven/sturen,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel Ans, ja je bent je 'vrijheid' wat kwijt zeg maar.en dat voelt niet fijn.
      Groetjes Elly

      Verwijderen
  5. De examens beginnen morgen weer. Hier gelukkig geen examenklantjes. Is altijd weer een spannende tijd. Leuke kaart en model. En succes met je nieuwe dt schap. Ik zou ook niet voor 1 merk kunnen werken.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel Nicolette. Ja is spannend voor iedereen..maar dat heeft ook weer wat die examentijd.
      Groetjes Elly

      Verwijderen