Volgers

vrijdag 10 mei 2019

Kettingkaartje april...

Hallo,

Dit kaartje is gemaakt in opdracht van ons maandelijkse kettingkaartje.


Opdracht hier was, gebruik maar 1 stans op je kaartje.
Ik heb deze gekozen een hele grote bloemenstans van de Action.
Heb het op aquarel papier uitgedraaid zodat ik er met Oxide inkt en water op kon.



Links is een pons van Vaessen...gelukkig heb ik redelijk wat ponsen dus kon ik er nog meer bij gebruiken zo.
Ook deze heb ik geponst uit aquarel papier.

De kleurtjes die ik gebruikt heb zijn: Broken China, Picked Rasberry en Victorian Velvet.



Rechts heb ik met de crop a dile allemaal gaatjes gemaakt zodat ik met bakerstwine in 2 kleuren zo kruislings kon gaan.
Vond dat wel grappig staan zo.
Anders werd mijn kaartje wel heel erg simpel.
Het design papier was nog een restje uit de restjes bak, toevallig weet ik dat deze van Pion Design is PD160008.



Deze kleine bloemetjes zijn geponst met de Olba tang.
Je ziet hier ook wat goud overheen..ik heb met Ink spray van Craft Emotions kleur glimmer bronze, over de gehele kaart gespoten.
Geeft een super mooi effect.
De foto hieronder is expres schuin genomen zodat je een beetje het effect kunt zien.


Ben zelf benieuwd welk kaartje ik zal krijgen, hihi want je weet 1x per maand krijg je zowieso post, maar je weet nog niet van wie.


Groetjes,

Elly

fb pagina: CreaEl

9 opmerkingen:

  1. Wat zijn de bloemen mooi van kleur, leuk ook de kleine bloemetjes met de gouden glas, mooie kaart heb je gemaakt,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel mooi kaartje Elly! De bloemen zijn super mooi .
    Groetjes Doris

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel mooi kaartje. Mooie kleurtjes heb je gebruikt en wat een leuk idee om je kaart te "veteren". Groetjes Astrid

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoe verzin je het Elly, heel apart, heel bijzonder, mooi gedaan hoor!
    Gr, Wietske

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Lastige opdracht maar heel knap uitgevoerd. Een prachtige kaart geworden.
    xxx Plony

    BeantwoordenVerwijderen