Volgers

woensdag 15 mei 2019

Klein kaartje...

Goedemorgen,

Een lief klein kaartje heb ik gemaakt met de Dutch Doobadoo mal 470.713.300, dit is al een hele oude mal.


Het is voor de challenge van Vintage and More, en je moest vogels gebruiken.
Design papier is van Joy!Crafts Vintage Story 6011/0618 en Soft Colours 6011/0557.  
Aan de zijkanten een heel smal fijn kantje geplakt en daarnaast met een pearl pen nog parels gezet.


Deze stempel is van de Action en heb dat met witte embossing poeder gedaan, ik had eigenlijk eerst het anti statisch doekje moeten gebruiken heb het maar pak het nooit, eigenwijs ook he, ik borstel het overige altijd wel weg met een kwastje, maar zoals je ziet krijg je niet echt alles weg.
Ach het blijft ook handwerk toch.
Rondom weer bezig geweest met de mini bloemetjes van Joy!Crafts 6002/0268 de hortensia.




De binnenzijde, afbeelding is van Studio Light STAOSC1308 , heb die afgescheurd met de hand, dan krijg je een mooie rand, wat ik dan ook weer beinkt.





Het bloemetjes is van de Action net zoals het sisal wat erachter zit. De blaadjes zijn van Marianne Design LR0192. Had ze van iemand van ons groepje gekregen, zij had een heleboel dubbel. En deze had ik toevallig niet maar kende ze wel, vind ze erg mooi. Dus ik was er zeker wel heel blij mee.


Een gaasje doet het ook altijd leuk achter je creaties.


En altijd leuk om er een label in te verwerken, heb hier gefeliciteerd op gestempeld, die kaarten zijn nooit weg natuurlijk. Deze is van Marianne Design CS0917.
Aan de bovenzijde een snijmal van Joy!Crafts 6002/0533 genomen en die door de helft gedaan, zodat ik dit aan de bovenzijde heb geplakt.



Hier een swirl van de Action, bloemetje met de Olba tang geponst en een heel klein beetje sisal erbij..nog meer gepriel. 
En dat netjes daarachter dat is van Ali.


Zo deze opdracht ook weer klaar, en op naar de volgende, er staan er nog een aantal te wachten waar ik toch wel graag aan mee wil doen.
En misschien hebben jullie deze al gezien, want vaak plaats ik hem alwel in de juiste groep.

Groetjes,

Elly

fb pagina: CreaEl

10 opmerkingen:

  1. Wat een mooie kaart, leuk met de hartjes op de voorkant en ook je binnenkant is heel mooi. Werken met embossing poeder is altijd een beetje lastig,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel Ans, ja klopt vooral het fijne werk.
      Groetjes Elly

      Verwijderen
  2. Mooie kaart Elly.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een mooie kaart Elly met een verrassende binnenkant!
    Heb die vogelplaatjes ook, en ze blijven leuk voor op een kaart.
    Gr, Wietske

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. PS: de kaart voor de challenge bij de Egel, staat niet op je blog.
      Wietske

      Verwijderen
    2. Dank je wel Wietske. Ja lief zijn ze he.
      En welke kaart bedoel je? Want gisterochtend ging er iets fout..een verkeerde creatie ging online en toen heb ik het zo snel mogelijk veranderd, maar weet niet of je die bedoelde.
      Groetjes Elly

      Verwijderen
  4. Heel mooi is deze kaart Elly, met een verrassende binnenkant
    en je hebt er zoveel prachtige details erop gemaakt...KNAP gedaan weer
    bedankt voor je leuke reacties op mijn kaartjes...;-))
    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel Rosina.
      En graag gedaan hoor, iedereen doet moeite om haar blog netjes te vullen en dan is het ook leuk om een reactie te geven.
      Ik maak altijd even een rondje bij de blogs.
      Groetjes Elly

      Verwijderen