Volgers

maandag 13 mei 2019

Today is the best...

Hoi hoi.

Hier een kaartje voor de challenge van Knutsels en Kadootjes.

Challenge was: tekststempel, 2 afbeeldingen, 3 stuks design papier en 4 knopen/bloemen of dots.


Het design papier en de stempel is net nieuw...euh met dit bericht nu alweer bijna 3 weken verder.
Heb het op een braderie gekocht, het is van Polkadoodles.
Vond ze zo leuk en de kleurtjes ook. 
Alleen mijn creatie is wat minder, maar ja er werd me ooit een gevraagd of ik iets lelijk kon maken hihihi.
De basis mal is van de Action.


Het meisje van Polkadoodles PD7488.
Inkleuren viel me zo tegen, is wel zo lang geleden..had het met brushmarkers gedaan, en ik zag dit gaat totaal fout, toen ben ik daarna nog met gewone kleurpotloden bezig geweest...om het een beetje te redden.
Heb hier kraft papier voor gebruikt van Crafter's Companion.



Today is de Best, deze tekst zat ook bij het meisje.
En zie je gelijk de 2 bloemetjes hier onderin en in het meisje haar dotjes zitten ook de 2 bloemetjes.



Er moest nog een afbeelding op, en dat is deze vlinder geworden..is een stickertje.


Ook heb ik washi tape gebruikt en langs deze rand nog de mini bloemetjes van Marianne Design.
Maar of dit mocht weet ik niet, ik miste nog iets hierboven in.

Op zich is het een leuke meisjeskaart geworden toch nog.

Groetjes,

Elly

fb pagina: CreaEl

10 opmerkingen:

  1. Niet zo kritisch op jezelf zijn hoor, vind het een leuke kaart.
    Groetjes, Wietske

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel Wietske. Idd dat ben ik nogal, klopt helemaal.
      Groetjes Elly

      Verwijderen
  2. Ik vind hem wel erg leuk hoor! Groetjes Astrid

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuke kaart Elly, je hebt 'n workshop gehad, nu gaat het vast weer beter. Ik las gisteren nog op het blog, dat echt alleen maar de dingen van het recept op de kaart mogen,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel Ans. Ja ik las het ook idd...dus die mini bloemetjes had ik moeten weglaten, ach ja vlgd keer nog beter opletten.
      Groetjes Elly

      Verwijderen
  4. Anders geworden dan je in gedachten had maar het geheel ziet er toch vrolijk en fleurig uit Elly.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik ie gewoon een mooi kaartje hoor,bedankt voor je deelname bij K&K.

    groetjes Hermien

    BeantwoordenVerwijderen