Volgers

zondag 12 mei 2019

Workshop inkleuren...

Goedemiddag iedereen.

Gister ben ik naar een workshop inkleuren met Distress inkt geweest.
Dit was weer zo lang geleden en was erg leuk om te doen, hihi dat ik zelfs gisteravond en vanmiddag ook nog bezig geweest ben.

De workshop werd gehouden door Miranda Slagboom en was in Bergen op Zoom, dus ik kon smorgens gelijk met mijn man mee naar onze dochter, daar ging hij verder met verbouwen en ik vanuit daar naar de workshop.
Smiddags lekker meegegeten met hun en smiddags wat geholpen met het huishouden, want daar valt bijna niet tegen te poetsen toch als je aan het verbouwen bent.

Maar goed, nu mijn kleurwerk.


We hadden een proef afdrukje om te testen, maar die van mij leken allebei erg op elkaar, dus ik zal die andere ook zeer zeker op een kaartje gaan gebruiken.
Kleur die hier gebruikt is: Chipped Sapphire.



Ook kregen we het pakketje mee naar huis zoals Miranda haar kaartje gemaakt had om het thuis dus in elkaar te zetten.
Dit was haar voorbeeld, maar zo eigenwijs als ik ben, ik maak het dan toch weer anders, heb alles gebruikt wat erbij zat, alleen een andere randmal, want ik vond de deze wat minder.


Stempel afdrukje is van Studio Light STAMPSSL226.



Voor de blaadjes is de kleur Forest Moss gebruikt en voor het hartje van de bloem Scattered Straw.
En voor de schaduw Pumice Stone.



Dit is mijn creatie nu geworden, geen easel kaart.



Ik heb de bloemenrand van Joy! Crafts 6002/0974 genomen.
Wish is een mal van Marianne Design COL1458.



Design papier is van Maja Design Denim&Friends.


Was erg leerzaam, en een fijne workshop ook. Super mooie winkel, was er nog nooit geweest.
Dus heb ook mooi papier gekocht.
En wat een prachtig papier dat daar ook aanwezig was...wordt toch een keer een ritje terug...hihi maar dat is altijd erg leuk.

Groetjes,

Elly

fb pagina: CreaEl



10 opmerkingen:

  1. Een hele mooie kaart Elly.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dat inkleuren is je goed afgegaan, je kaartje is super,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel Ans.
      Ja ben er ook zeer tevreden over.
      Groetjes Elly

      Verwijderen
  3. Hoi Elly altijd leerzaam leuk en gezellig zo`n ws ik ga vrijdag naar M&H .

    Fijne avond
    Liefs en Creatief
    Cinderella
    Xx

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dat is super leuk, helaas nog ver voor mij.
      Groetjes Elly

      Verwijderen
  4. Je bent wel heel enthousiast bezig geweest na de workshop.
    Als ik eerlijk mag zijn, vind ik jou kaartje mooier dan die van Miranda,mooier in balans, haar rand is wat grof t.a.v. het kaartje, maar goed inkleuren kan ze wel, dat is ook een kunst op zich, toch?!
    Kijk eens op het blog van Marja, je bent net als mij 1 van de winnaars (verhuiskaart) geworden.
    Groetjes, Wietske

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Dank je wel Wietske, mooi compliment.
    Oh echt, nou dan ga ik gauw eens kijken, dank je wel voor het doorgeven. XXX
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Je kaartje is heel mooi geworden. Het kleuren ging je goed af. Fijn dat je het leuk vond.
    Groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen