Volgers

maandag 17 juni 2019

3-hoek easelkaart...

Hallo bloggers,

Vandaag laat ik jullie een easelkaartje zien, dit is voor de challenge van De Egel.
Er moest ook een vlinder op te zien zijn.

Misschien hebben jullie hem al voorbijzien komen op facebook, want ik had hem daar al geplaatst.


Deze was ook heel leuk om te maken.
Design papier is van Craftandyoudesign.pl Bellisima Rosa.




Afbeelding komt uit mijn gewonnen stansblok van Studio Light Lovely Moments.



Swirl van Marianne Design.



Stempel is van Joy!Crafts 6004/0001 en heb deze gestempeld met Versa Magic GD58.
Kleine bloemetjes met de Olba tang gemaakt.


Op het puntje heb ik meeldraadjes gedaan, want ik vond het bovenin ook op een vlinder lijken.
Rand is van Joy!Crafts.



Nu ik dit blog bericht aan het maken ben, merk ik dat ik niet alles genoteerd heb waar de mallen allemaal van zijn.
En heb weinig zin om de zolder nu op te duiken om het op te gaan zoeken.
Ik heb nl alles in een map staan, uitgedraaide stansen met de goede artikelnummer erbij.


Groetjes,

Elly

fb pagina: CreaEl

11 opmerkingen:

  1. Mooi is deze Easelcard, apart met de punten, leuk plaatje, weer super gemaakt. Het was niet het strijkijzer, maar de strijkplank, een van de poten kwam precies op mijn schouder terecht...
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel Ans. Ohh hihi te snel gelezen dan, maar net zo pijnlijk.
      Groetjes Elly

      Verwijderen
  2. Heel mooi dit easel puntkaartje Elly. met prachtige accentjes erop
    Ik ga er vandaag ook nog aan beginnen...moet snel gaan.. challenge is zo voorbij...
    groetjes en een fijne maandag
    Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel Rosina.
      Benieuwd hoe de jouwe gaat worden.
      Groetjes Elly

      Verwijderen
  3. Hij is heel leuk geworden. Moet er ook nog aan beginnen...
    groetjes Astrid

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel Astrid.
      Oh gaat je vast wel lukken.
      Groetjes Elly

      Verwijderen
  4. Heel mooi Elly. Misschien vind je het nog leuk om mee te doen bij 2Sisters, daar vragen we dingen met vleugels.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel Nicolette.
      Ik weet het ;) mijn bericht voor jullie challenge staat morgen ingepland :)
      Groetjes Elly

      Verwijderen