Volgers

vrijdag 14 juni 2019

Krans...

Goedemorgen,

Hier een hele andere creatie weer, een krans.
Dit naar aanleiding van de challenge bij Be Challenged.



Ik had niet verwacht dat hij zo groot zou zijn.
Heb hem gemaakt voor een 25 jarige huwelijk, dan is dit weer wel een mooi cadeau, want opsturen gaat met deze creatie echt niet lukken.

Design papier wat ik gebruikt is van Craft O'Clock, felici tea.
Super mooi papier vindt ik, bijna te zonde om in te snijden.



Vlindertje nog een keer uitgeknipt en bovenop het design geplakt.
Achter de cirkel een rand van Studio Light SL176.
Hartje is en 25 is van Marianne Design, LR0573 en LR0582.


Lief strikje erbij in de kleur van de blaadjes in het papier.
Love is ook van Marianne Design COL1458.


Het papier heeft zelf heel weinig nodig vondt ik, maar ja dan was ik weer te snel klaar, dus heb toch geprobeerd het wat aan te kleden.



Je ziet het bijna niet, maar heb de roze en de grijze roos uitgeknipt en opgebold en terug geplakt bij de theepot. 


Klimop is van Joy!Crafts 6002/0456, en die kan ook echt altijd overal bij deze mal.
Heb die ook wat opgebold. En zoals je ziet ook hier heb ik weer Sisal gebruikt.



Gefeliciteerd is van Marianne Design CS0987, en ook deze label zat op het design papier wat ik uitgeknipt had en ook opgebold.



Ook langs de randen deze rand gebruikt, is een cirkel, dus knip hem door twee en je kunt hem plakken zoals je wilt.



Mini vlindertje grijs met de Olba tang en de roze vlinder is van Joy!Crafts 6002/1173.

Alhoewel deze creatie heel groot is vind ik hem wel erg mooi geworden.

Groetjes,

Elly

fb pagina: CreaEl

8 opmerkingen:

  1. Mooie kaart Elly, lijkt me inderdaad erg groot, leuk de randjes om de cirkels
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heeeeeeel mooi deze krans van rondjes Elly...hele leuke accentjes er allemaal op...echt chique met die open randjes rondom...

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtig gemaakt Elly.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Super prachtige krans! Ik heb ook veel papier die ik zo mooi vind, dat ik t zonde vind om te verknippen, haha, zo blijft die stapel wel groeien natuurlijk, o, o, o, groetjes Astrid

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel Astrid.
      Ja dat klopt helemaal..hahahaha...tja wat doen we eraan :)
      Groetjes Elly

      Verwijderen