Volgers

vrijdag 21 juni 2019

Lijmpistool...

Hallo bloggers,

Ik heb eindelijk weer een pagina af voor in mijn Art Journal.
Laatst was ik ermee begonnen, zag bij iemand, heb dr naam niet opgeschreven dus weet het echt niet meer. Maar die was met een lijmpistool bezig geweest op een pagina dat zag er zo leuk uit dat ik dacht, ga ik ook eens proberen.

Had dat vrij snel gedaan..maar toen ging ik de kleuren erop zetten met Oxide inkt: Fossiled Amber, Broken China en Picked Raspberry.

Wat zag het er zo bleekjes uit.
De bladzijde lang opzij gelegd, en toen was ik bij de demodag van Noor in Waspik geweest en daar
Cadence Hybride Metallic gekocht, smiddags ermee aan de slag gegaan...en nu is het veel mooier.
Maar nog niet zoals ik wil.



Het blijft zo moeilijk dit op te bouwen.



Je ziet de glim zeer slecht op de foto, maar die metallic geeft een mooie glans, ik heb dat aangezet op de sporen van het lijmpistool. Met een kwastje gedaan.
En links bovenin het hartje zit het ook.
Dit zijn de kleuren van die Cadence Hybride Metallic: Parelmoer, Rich gold en Antraciet.



En om de kleuren feller te krijgen had ik eerst Shimmer Powder van Nuvo gebruikt voordat ik met die Metallic aan de slag ging.
Deze kleuren zijn: Solar Flare, Catherine Wheel en Storm Cloud.



Hier en daar een klein stempeltje, en nog wat gespetterd.
21-07-'89 is onze trouwdatum, vond dat wel passen om die op deze pagina te zetten,
Ik had ook nog onze namen met de Dymo label maker erop willen zetten, maar die was ineens kapot.

Te weinig gebruikt...had ik gekregen voor mijn verjaardag vlgs mij..onze dochter zou kijken of ze de bon nog had..dan melden we dat even, want dit is wel zeer jammer.

Wens jullie een fijn weekeinde,

groetjes,

Elly

fb pagina: CreaEl

3 opmerkingen:

  1. Woooow wat weer een kunstwerkje Elly...leuke techniek om met een lijmpistool die lijm op te doen en dan gaan kleuren met verschillende inktjes...Is toch heel gaaf geworden en jullie trouwdatum erop is ook een leuk detail...

    groetjes en een fijn weekend
    Rosina

    BeantwoordenVerwijderen