Volgers

donderdag 20 juni 2019

Zomers kaartje...

Hoi hoi bloggers,

Ik heb vandaag een kaartje gemaakt voor Carlin's Kaartenparadijs challenge-blog.
Thema was zomer en geel te gebruiken.


Ik heb gewoon een basiskaart genomen en daarop de hart van Studio Light SL166 geplakt.



Afbeelding vond ik wel zomer, een meisje wat ruikt aan een zonnebloem, deze afbeelding is van Joy!Crafts 6011/0059. Daarachter een frame van de Action.



Dit hebben jullie nu vaker voorbij zien komen, dat ik een mal doormidden knip en dan achter iets ronds plak. Deze mal is van Marianne Design CR1446, het is een ovale mal.
De bloemetjes zijn van Joy!Crafts 6002/1180, ook zonnebloemen van gemaakt.
Het takje daarachter is ook van de Action.


En hier heb ik met distress inkt Wild Honey een achtergrondje gemaakt, met de Dutch Doobadoo mask 470.715.112.

Groetjes,

Elly

fb pagina: CreaEl

14 opmerkingen:

  1. Leuke kaart Elly. De zonnebloemen zijn echt zomers!
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Jij gaat van de winter naar de zomer hahaha....Heerlijk hè...gewoon maken waar je zin in hebt. Lekker fleurig deze kaart...echt een plaatje.
    Fijne dag....xxx Plony

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel Plony.
      Ik spring van de hak op de tak hihihi.
      Groetjes Elly

      Verwijderen
  3. Wat een lief zomers plaatje op je kaartje. Prachtig gemaakt !
    Leuk dat je meedoet met de Challenge bij Carlin's Kaartenparadijs.
    groetjes,
    Karin DT

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Zonnebloemen zijn echt wel zomers en met al het geel erbij zie en voel ik de warmte van de zomer.
    Een hele mooie layout, leuk plaatje en fijne afwerking.
    Bedankt voor je deelname aan onze lopende challenge van Carlin's Kaartenparadijs.
    Succes !
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hele mooie, zonnige kaart, leuk met de gele bloemen en een leuk plaatje
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuk zomerkaartje Elly , met masks stanzen lint en de kleurtjes passen zo goed bij elkaar allemaal , top !!
    Gezellige donderdag en groetjes Epie

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Leuke kaart Elly, kwam net nog op een oud blog terecht maar hier is het te doen. Mooi blog heb je, En was al volger, krijg alleen geen berichtjes van waar ik volger ben dus zal eens tussen de instellingen moeten kijken.

    BeantwoordenVerwijderen