Volgers

vrijdag 12 juli 2019

Mannenkaart klembord...

Hoi hoi,

Laatst had ik een pakketje gewonnen bij Knutsels en Kadootjes.
En toevallig wilde ik met mn gemaakte creatie weer meedoen bij Knutsels en Kadootjes.
Thema is gebruik stenen en of keien.

Het lag op mn bureau te wachten, en met briefjes welke challenges er allemaal liepen.

Ik vond het klembord wel stoer om daar die keien bij te gebruiken,
en ook de stansjes die erbij zaten vond ik zeer geschikt dat het een mannenkaart ging worden.


Inhoud van het pakketje.
De stempels en de knopen heb ik niet gebruikt.


Heb dit ervan gemaakt.
Basis is een mal van Studio Light het klembord IN33.


Tekst is van Joy!Crafts 6004/0001.


Het zwarte papier wat al geembosd was heb ik met Cadende Metallic bewerkt, kleur Antraciet.
En het design papier is van de Action, van Decotime, hier dan die keien.
Dit was in het pakket een bruin cardstock, ik had dezelfde mal, was van Alie en daar heb ik dat design papier mee uitgestanst.



Deze afbeelding is van Studio Light, wat uit een hobby tijdschrift komt.
En hier sisal achter verwerkt.



Tandwielen zijn ook  bewerkt met dat Cadence maar met een keukenrol opgesmeerd.
Honinggraad met zwart cardstock uitgedraaid, ook een mal van Alie zag ik.



Lantaarn paal is van Joy!Crafs 6002/0194.
En dit heb ik met een kwastje opgebracht.



Vind het wel gaaf geworden, hihi en toch ineens spontaan een mannenkaartje uit mijn handen gevlogen in een half middagje.

Groetjes,

Elly

https://www.facebook.com/CreaEl-136309703833738/

12 opmerkingen:

  1. Echt een superleuke mannenkaart met het klembord, ik heb deze stans ook, maar leg hem telkens weer weg, lekker stoer is je kaart
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel Ans. Ja hij blijft best groot qua formaat.
      Groetjes Elly

      Verwijderen
  2. Lekker stoer én inderdaad heel gaaf Elly.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel leuk kaartje, mooi en stoer!
    Bedankt voor je deelname aan onze uitdaging bij Knutsels & Kadootjes.
    grtz Colien
    ps Je kunt je kaartje ook nog linken op ons 4 Season Challenge blog, daar willen we graag (tand)wielen zien... ;)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel Colien.
      Oke ik zal eens een kijkje nemen.
      Groetjes Elly

      Verwijderen
  4. Wat leuk om te zien dat je het klembord hebt gebruikt. En ook de stans. Hij komt inderdaad van Ali. Ik gebruikt hem ook wel eens met gesso of inkt. Stans ik er eentje uit en gebruik hem dan als mask. Ook een superleuk resultaat. Net als jouw mooie mannenkaart. Top gedaan!
    Dank je wel voor je deelname bij K&K.
    Lieve groetjes, Monique

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel Monique.
      En voor je tip dat je hem als mask gebruikt.
      Groetjes Elly

      Verwijderen
  5. Mooie kaart. Bedankt voor je deelname aan de wielen challenge bij 4 Season Challenge Blog.

    Groetjes Nelly (DT 4-SCB)

    BeantwoordenVerwijderen