Volgers

zondag 14 juli 2019

Flappenkaart...

Goedemorgen,

Het is weer een nieuwe maand dus ook een nieuwe challenge op de fb groep Kaartjes Inspiratie Challenges.

Het is een flappenkaart die wij aan jullie laten zien.
Bij Madeliefjuh staat de tutorial hoe deze gemaakt wordt.
www.madeliefjuh.nl/2010/03/flappen-kaart-met-werkbeschrijving.html

Je maakt dan kans op 3 maanden gastdesigner te worden in onze groep.


Het mooie design papier is van Craft and You design - Amore Mio 04.
Hier hoeft weinig aan opgepimpt te worden, het is van zichzelf al zo mooi.







Tekst voor jouw is van Crealies CLTS20.


Deze hartjesrand komt van de Action.
En die hartjes die eruit gesneden worden heb ik op de kaart zelf ook nog geplakt.




Jij laat het hartjes regenen is van  Marianne Design KJ1703.


Je ziet heel lichtjes de vuurwerkstempel erdoorheen, deze is ook van de Action.




Lief magnolia afdrukje wat ik een paar maanden geleden ingekleurd had met distress inkt.
De ovale stans met schulprandje is van Crealies XXL71.




Zie hier wat een mooie design papier wat het is.

Hoop jullie wat geinspireerd te hebben, en misschien dat je eens mee wilt doen met de challenge.
Dan zie ik graag jullie creaties tegemoet.
Altijd leuk wat er van een dezelfde patroon allemaal gemaakt wordt.

Groetjes,

Elly

fb pagina: CreaEl

DT lid: Kaartjes Inspiratie Challenges.


13 opmerkingen:

  1. Je hebt een prachtige kaart gemaakt. Je afdrukje is mooi ingekleurd.
    Groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel Miranda.
      Fijn te horen over mn kleurwerk ook.
      Groetjs Elly

      Verwijderen
  2. Wat een mooie voorbeeldkaart heb je gemaakt, leuk model!
    Groetjes Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  3. prachtige kaart Elly

    en zou je me kunnen mailen heb een vraag.

    karinerikvaneijk@hotmail.com

    Gr Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wat een leuke creatie heb jij van de flappenkaart gemaakt. die van mij staat voor volgende week zondag ingepland. ik vod hem erg leuk om te maken en totaal niet moeilijk

    liefs Debby

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel Debby.
      Ja was leuk te maken he!!
      Groetjes Elly

      Verwijderen
  5. Mooie flappenkaat met het prachtige papier, de digi mooi ingekleurd,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel Ans.
      Het is een eigen stempel, geen digi ;)
      Groetjes Elly

      Verwijderen
  6. Mooie kaart, maar dat wist je al, helaas is het blog bericht verwijdert, maar maak mijn eigen maat wel, moet lukken.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank wel Ciela.
      Het bericht verwijderd? Ik kan het gewoon vinden, tik dit maar eens in op google
      http://www.madeliefjuh.nl/2010/03/flappen-kaart-met-werkbeschrijving.html
      Groetjes Elly

      Verwijderen
    2. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

      Verwijderen
    3. Hoi Elly.
      Eerdere reactie even weg gehaald, ging me ineens een lampje branden. Heb het www. adres hier gekopieerd en toen in Chrome gezezocht en warempel hij kwam te voorschijn dus voor mij probleem opgelost!!! Bedankt.

      Verwijderen