Volgers

maandag 15 juli 2019

Voor jou...

Goedemorgen bloggers,

dit kaartje heb ik gemaakt naar aanleiding bij mijn eigen fb pagina.
Ik had gevraagd stel ik zou jouw kiezen wat zou je dan willen wat ik maak voor je.

Daar kwamen leuke reacties op,
heb toen briefjes getrokken en Mirjam was de gelukkige.
Haar opdracht was: ijsblauw met natuurtinten, maar wat ik maakte, 
dat maakte haar niet uit alles was mooi.



En dan vind je het toch weer moeilijk om echt iets voor iemand te maken.
s'morgens ga ik altijd alle blogs even af..en daar kwam ik dit model kaart tegen.

Zag het bij Geralien's Creaties blog, ze heeft het voor Studio Light gemaakt in een kerst uitvoering.
Ook heeft ze er een you tube filmpje bijgezet, en daar staan de maten op en hoe je hem moet vouwen.

De maten zijn 20x20 cm
Je verdeelt het in blokken van 5x5 cm, draait het een kwartslag en verdeel het weer in 5x5 cm
https://www.youtube.com/watch?v=p5HC-57ixuI
hier de link, hopend werkt het, anders copieeren en naar you tube gaan.



Voor jou...ik heb het bij elkaar laten houden door middel er een touwtje omheen te wikkelen en strikje aan de voorkant.



Mini rolroosje is van Marianne Design CR1462.
En de andere bloemetjes is met een Olba tang gemaakt.
De swirls zijn van Joy!Crafts 6002/0537, en bewerkt met Maya Gold, kleur brons.



Design papier is van Maya Design en Craft Sensations.



Helemaal uitgevouwen.



Middenstuk heb ik bewerkt met Oxide inkt, de kleuren Broken China en Tea Dye.
En met distress inkt met de kleuren Tumbled Glass en Vintage Photo met een mask.





Het blauwe is Metal Effet kleur Turquoise, met een kwastje gedaan, ook met een mask.
De vlinder is bewerkt met Candence kleur Pearl, en deze mask is van Pick-up stencil.

Ondertussen heeft ze deze kaart al een tijdje in haar bezit.
Deze post is aangemaakt op 6 juli, en ga hem dit weekeinde ook op de post doen.

Groetjes,

Elly

fb pagina: https://www.facebook.com/CreaEl-136309703833738/


12 opmerkingen:

  1. Prachtige kaart Elly, heel mooi model, ook de kleuren zijn super
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wauw prachtig geworden!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een geweldig mooie kaart!
    groetjes, Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Tjee Elly wat een geweldig mooi kaartje heb he weer gemaakt...zo een gaaf modelletje en schitterend afgewerkt...
    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoihoi....wat een gaaf modelletje Elly , goed idee ook om fotootjes in te doen , die kleurtjes zij. Ok leuk zo !
    Doeghh Epie

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel Epie.
      Ja dat had ook gekunnen is ook superleuk. Vroeger hadden we ook zoiets een mini fotoalbumpje nu je het zegt.
      Groetjes Elly

      Verwijderen