Volgers

woensdag 14 augustus 2019

Albumpje...

Goedemorgen,

dit albumpje is pas begin dit jaar afgemaakt en volgens mij was ik er vorig jaar mee begonnen samen met een vriendin.
Het was een opdracht van Tiets toen, helaas weet ik niet meer welke dat was, had er geen briefje meer bij liggen, of het dat het een scrap en bep was, ik weet het echt niet.

Ik heb het ook nooit meer opgepimpt, op de een of andere manier lukte dat met dit albumpje niet, kwam iedere keer wat tussen, of ik had er totaal geen zin meer in.

Dus nu maar besloten er eens foto's van te maken en het hier eens te laten zien.
Misschien dat ik het ooit eens aan iemand kado ga geven, want zelf gebruiken ga ik het niet doen.
Leuk voor foto's enzo.


Al het design papier wat ik gebruikt had is van Craft Sensations.



Als die uitsteeksels, dat zijn pockets.








Het is niet goed weer te geven op de foto's hoe alle flapjes open gaan en welke kant, maar dat zijn er wel genoeg.
Had het zelfs nog een beetje anders gedaan dat ik weet.




Groetjes,

Elly

fb pagina: 


7 opmerkingen:

  1. Het is wel een heel mooi project wat je gemaakt hebt en zeker leuk om als een cadeautje weg te geven.
    Groetjes Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtig album heb je gemaakt, mooi papier en heel uitgebreid
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een prachtig boekje. Leuk om te maken, maar om het zelf te gebruiken is inderdaad weer een wat anders.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen