Volgers

vrijdag 16 augustus 2019

1ste schooldag...

Goedemorgen,

Kaartje voor de challenge die loopt bij De Egel.
Thema was: 1ste schooldag.

Ik had echt al een tijdje geen inspiratie en geen zin om iets te freubelen, maar vorige week was mijn dochter op visite en die kwam een avondje even op mijn hobbykamer zitten.
Moest wat maken voor een vriendin van haar, dus waren we samen even bezig, en later dacht ik..
hee ik kan zoiets ook wel maken voor een challenge.

Moet zeggen de hare is zoveel mooier, maar ondertussen heb ik wel weer iets voor mijn blog.


Design papier en vellum zijn van de Action,
en de afbeeldingen komen ergens uit een tijdschrift.
Had dat al zo lang bewaard, en maar goed, want voor deze challenge wel toepasselijk.


Wat vast gezet met washi tape.



Ben vergeten te noteren van wie deze paperclip mal is.



Inktpen is van Marianne Design COL1375.

9 opmerkingen:

  1. Wat een leuke kaart Elly, vooral de tijden, wat een leuk lijstje,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke kaart!
    Grappig dat je ook uit tijdschriften spulletjes haalt. Leuk idee!
    Fijne dag verder, liefs Crealientje.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. zo herkenbaar soms geen tijd zin of inspiratie hebben....maar deze is weer leuk en een apart thema

    liefs Debby

    BeantwoordenVerwijderen