Volgers

woensdag 21 augustus 2019

Geniet...

Goedemorgen bloggers,

Hier een workshop kaartje van de allerlaatste workshop die werd gegeven in Hoeven in haar winkel.
Inmiddels is de winkel dus gestopt.
En wat was het warm die middag..en die donderdag en vrijdag daarna was het gewoon 40 graden hier in Nederland.
Nee dat is totaal niet fijn meer.

Deze post maak ik nu op die vrijdag, het is nu bijna 12 uur en hier geeft hij 34,4 graden in de schaduw aan.
Gizmo onze hond wilde gewoon niet mee naar buiten om een plasje te doen, hij heeft het gehad, we hebben allemaal ook zo slecht geslapen zoals de meeste natuurlijk.
Dus heb Gizmo even opgetild naar het paaltje gebracht waar hij normaal als eerste ook plast, was al in de schaduw dat wel.
En toen liep hij zo snel mogelijk weer naar huis.
Voor alle diertjes ook zo zwaar he.

Maar goed hier mijn uitwerking van de workshop kaart, die ik zoals dus gewoonlijk thuis verder afgewerkt heb.


Design papier is van Dini Design, afbeeldingen die gebruikt zijn dat weet ik niet, want deze zaten los in een fotoboekje waar we altijd uitzoeken, en kunnen we niet slagen, dan kocht ik weleens een nieuw vel met afbeeldingen.

De hartjes mal is van Crealies nr.14.


En ja hoor ben ik weer met het sisal.
Het randje welke mal dat is weet ik niet.
En wat een schatje is deze afbeelding he.




Wat doodle randjes overal.



Gefeliciteerd is van Craft Emotions 115633/0164.
Borderrand is me ook onbekend.





Deze tekst is van Marianne Design.

Groetjes,

Elly

fb pagina:

4 opmerkingen:

  1. Een hele mooie kaart.
    Ook weer met een hele mooie binnenkant.
    Leuk plaatje en een hele gave tekst.
    Knap gemaakt Elly.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Elly, je bent weer thuis én aan 't bloggen, je hebt een prachtige creatie gemaakt
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel Ans. Heerlijk home sweet home.
      Groetjes Elly

      Verwijderen