Volgers

vrijdag 23 augustus 2019

Schaats kaartje...

Goedemorgen,


Dit kaartje is voor de challenge bij 2 sister on the blog.
Er moest te zien zijn hoe je je kunt vervoeren, ik heb voor schaatsen gekozen.


Was de eerste keer dat ik deze mal ook gebruik, is van de Action van Love2Craft.
Vond de mal wat tegenvallen...had hem anders verwacht.
Je denkt vaak ach kost niet zoveel, neem maar mee..maar als ik iets beter naar de snijranden had gekeken had ik hem denk laten liggen.




Stempel is van Marianne Design Don&Daisy DD3315.


Snijmal schaats van Amy Design.




Tekst is van Amy Design ADCS10018.


Afbeelding komt uit een hobbytijdschrift en is van Studio Light, ook deze is toepasselijk, want met een slee kun je je ook goed vervoeren (als er voldoende sneeuw ligt dan).

Sterrand is van de Action, en de losse sterretjes die eruit kwamen heb ik verdeeld over het kaartje geplakt.


Groetjes,

Elly

fb pagina:


13 opmerkingen:

  1. Heel mooie kaart Elly! Dan van binnen een nostalgisch plaatje erg mooi geheel.
    Fijn weekend, groetjes Doris

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Die stansen, daar hou ik ook niet van, maar je kaart is heel erg leuk geworden
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel Ans. Nee denk dat ik ze niet zo gauw meer zal pakken.
      Groetjes Elly

      Verwijderen
  3. leuke winterse kaart. en prima vervoersmiddel in de winter.....als het hard genoeg gevroren heeft

    liefs Debby

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel Debby. Idd daar heb je gelijk in hihi.
      Groetjes Elly

      Verwijderen
  4. Een leuk winters kaartje, mooie geheel is het geworden.

    Groetjes, Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Toch vind ik de mal erg leuk net als de sterrenrand.
    En de schaaatssn zijn leuk gekozen als vervoersmiddel.
    Leuk dat je meedoet met onze challenge, dank je wel.
    Groetjes Caroline DT 2Sistersontheblog

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een superleuke kaart Elly. Ik zou het er bijna koud van gaan krijgen haha. Lieve groetjes, Wilma xx

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel Wilma, ja weer is het zo warm hier.
      Groetjes Elly

      Verwijderen
  7. Heel leuk gedaan. En ik zou deze stans ook niet zo gauw kopen of gebruiken, hihi
    Leuk dat je weer meedoet bij 2Sistersontheblog.
    Groetjes Nicolette DT

    BeantwoordenVerwijderen