Volgers

maandag 9 september 2019

Mini kerst albumpje...

Hoi hoi beste volgers.

Eindelijk heb ik eens tijd genomen om het mini albumpje van Janet Blaauw te maken.
Dit had ze enige tijd geleden live op fb gegeven.


Het is echt een schattig klein albumpje het is 7x5 cm.
Oppimpen was effe puzzelen, maar ik vind het erg leuk geworden, en ook leuk om te maken.





Achterzijde.
Design papier is van Graphic45 en glitter cardstock van de Action.







Sterrenrand komt ook van de Action van vorig jaar juni.



Deze stempeltjes zijn van Amy Design ADCS10018.
Heb deze gestempeld met Spectum Noir, kleur gold.



Sokjes zijn van Joy!Crafts 6002/0534.



Kaarsjes met hulst komen van de Action van vorig jaar september.
Heb ze door de helft geknipt anders paste het niet, en de andere helft weer op een andere pagina gebruikt, zo heb ik dat ook met de sokjes gedaan.




Dit hertje heb ik eens overgekocht van iemand, merkloos.



Deze mal is van Crealies CLSH04.


Kandelaartje ook vorig jaar bij de Action gevonden.







Dit is ook een heel mooi geschenkje om te geven met kerst, zo lieflijk.

Groetjes,

Elly

fb pagina:

11 opmerkingen:

  1. Prachtig Elly, daar heb je best wel wat werk aan besteed.

    Groetjes, Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ziet er prachtig uit, maar wat een werk
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Elly ik zag je had genoten van het zeilen super hoor .
    En wat een mooi boekwerk heb je gemaakt kei gaaf zeg
    Liefs en Creatiefs
    Cinderella
    Xx

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dank je wel Cindy.
    Ja het was echt super geweldig, as vrijdag komen er wat foto's op mijn blog.
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een prachtig boekje Elly. Zit wel veel werk in.
    En ben je al weert terug van vakantie? Leuk gehad?
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel Nicolette.
      Jazeker afgelopen zaterdagnacht ben ik thuisgekomen, het was geweldig, vrijdag laat ik foto's op mijn blog zien.
      Groetjes Elly

      Verwijderen
  6. Wat een mooie uitvoering heb je gemaakt van dit leuke boekje,knap ingevuld. Ik heb dit ook eens gemaakt en gevuld met allemaal fotootjes, dat was handiger haha. Lieve groetjes Wilma xx

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mooi Albumpje en fijn als je lekker je eigen gang kunt gaan en je eigen produkten kunt gebruiken. Dat vind ik ook altijd fijn. In enkele groepen moet je aan een bepaald merk houden.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel Ciela.
      Ja dan is het gewoon je verstand op nul.
      Groetjes Elly

      Verwijderen