Volgers

woensdag 11 september 2019

Bloemstuk...

Goedemorgen,

zoals jullie zien heb ik nu geen kaart maar een bloemstuk.
Deze bloemstuk is voor school, die stond in 1 van de kantoren, ik heb hem opnieuw opgemaakt.
Hij viel elke week uit elkaar..en afgelopen zondag was ik het beu.



Ik was samen met mijn man mijn gedeeltes aan het schoonmaken op school, want zoals jullie weten ben ik afgelopen zaterdagnacht thuis gekomen van een zeil vakantie.
En dan moet de school nog gepoetst worden, en mijn man wilde me wel helpen (bij speciale gelegenheden springt hij dan even bij)
Was ik wel blij mee anders sta ik op een zondag nog 5 uur te werken, maar dit komt zelden voor hoor.

Maar toen ik het kantoor opendeed en deze bloemstuk daar zo zag, toen lag hij echt helemaal uit elkaar...het oase was ook totaal uitgedroogd, dus niks zat stevig meer.

En dit vind ik dan ook wel weer leuk om te doen, dus was ook geen straf hihih.





Ik heb alleen gebruikt van wat er nog inzat, kan het niet ophogen, want had zelf geen oase.
Heb wel wat groene sisal ertussen gedaan, kreeg het iets meer kleur, en deze groen is door heel het school wel te zien, dus past des te beter.

Heb hem al teruggebracht, maar diegene die daar altijd zit, was er niet op dat moment, dus ben benieuwd wat ze ervan vinden.

Ach altijd beter dan voorheen, jammer dat ik daar geen foto van had gemaakt.

En nu is mijn blog ook weer gevuld want ik was door mijn voorraad heen, deze week wil ik weer starten met alle challenges enzo.. kan ik weer gaan inplannen.

Vanmiddag krijg ik visite, ben jarig vandaag, en vanavond komen de kids thuis, dus heb je een jarig gevoel.
En ik heb een taart laten maken deze keer, had ik ook zin in, want ik zag foto's voorbijkomen van iemand die zulke mooie taarten maken, dat ik haar ook een opdracht gegeven heb.
Daar zullen jullie zeker ook nog wel een foto van te zien krijgen.


Groetjes,

Elly


fb pagina:



16 opmerkingen:

  1. Van Harte gefeliciteerd met je verjaardag. Je bloemstuk is super zelf mag ik dit ook graag doen.
    Mooie dag gewenst, groetjes, Anita

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel Anita.
      Ja even iets anders he.
      Groetjes Elly

      Verwijderen
  2. Hoi Elly, van harte gefeliciteerd met je verjaardag. Wat gezellig zo'n bloemstuk en ik snap dat je vingers dan jeuken om het te herstellen ;) Fijne dag vandaag met veel verwennerij hihi.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ten eerste proficiat met je verjaardag!
    Ten tweede wat heb je een prachtig bloemstuk gemaakt.
    Ze zullen er blij mee zijn.
    Groetjes,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een Heel mooi bloemstuk. Fijn dat je man meehielp op school.
    En van harte gefeliciteerd met je verjaardag.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Van harte gefeliciteerd met je verjaardag, je bloemstuk is prachtig
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Dat ziet er weer super uit.....Leuk om weer nieuw leven in te blazen....Ik snap dat wel hoor....zou ik ook hebben gedaan. Van die afgezakte dingen word je toch ook niet meer blij en dit is weer heerlijk om naar te kijken. Supers.
    Grts.Plony

    BeantwoordenVerwijderen