Volgers

donderdag 12 september 2019

Taart...

Goedemorgen,

gister een fijne dag gehad s'middags zijn er wat vriendinnen langs geweest,
 en sávonds al de kids thuis en gezamelijk gegeten.

Deze keer had ik een taart laten maken door een hobbyvriendin, zag dat eens voorbijkomen op haar fb groep, en zag er zo mooi uit, dus dacht ik ga mezelf ook eens trakteren erop.

Had haar de opdracht gegeven dat het rose moest zijn, een orchidee erop wilde zien, en ook een schaar..en dit is het resultaat geworden:

Zal eerst de stappen foto's laten zien;



chocolade enchanted creme (luchtig en licht van smaak)




Het is net een hele grote kaars.



Ik vind het prachtig geworden.

Zal de link van haar fb groep hier ook plaatsen, als je meer creaties van haar zou willen zien.


Jolijns taarten en cupcakes


En heb leuke kaarten ontvangen, ik doe mee aan een verjaardagslijst, maar blijf het zonde vinden dat er dan nog zijn die te laat hun kaart versturen.
Ook een kaart ontvangen van een Saskia, helaas weet ik niet wie dat is. En een kaartje van Marja ook ontvangen.
Met een kaart voel je je echt jarig vind ik, lekker ouderwets post op de mat.

Met mijn schoonzus mag ik een keer mee gaan lunchen, en van mijn vriendin een kaartje waarin stond dat we samen een workshop gaan doen, verders een kadoboekenbon, waarvan ik de laatste deel van de zeven zussen wil aanschaffen, een mooi herfststukje, een nieuwe cover voor mijn ereader en van Rituels een heerlijke douchegel.



Wens jullie allemaal een fijne dag toe,

groetjes

Elly

fb pagina:




11 opmerkingen:

  1. Zo te lezen ben je jarig geweest Elly, Alsnog van harte gefeliciteerd daarmee...en wat een heeeeerlijk mooie taart heb je daarvoor laten maken...fijn dat je zo een gezellige dag heb gehad...
    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel Rosina, ja ik verjaar 11 september.
      Helaas was het gister koud, had zo graag buiten willen zitten de dag ervoor was het zo lekker.
      Groetjes Elly

      Verwijderen
  2. Geweldig mooie taart, ik heb deze taarten vroeger veel gemaakt, toen was het hier in Nederland nog niet zo bekend.
    Je bent goed verwend geworden, en kan met vele cadeaus nog lang nagenieten.
    Fijne avond nog.

    Groetjes, Anita

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ohh echt, ik vind het ook een kunst hoor, maar dit is nooit mijn favoriet geweest bakken, mijn jongste dochter weer wel.
      Dank je wel Anita.
      Groetjes Elly

      Verwijderen
  3. Je hebt een prachtige taart laten maken, echt super
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een mooie kaart, ziet er echt prachtig uit.
    En je bent goed verwend met kadootjes.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen