Volgers

maandag 16 september 2019

Roze tag...

Hallo lezers...

Heb nu een tag gemaakt die voor Kimya is en voor 2 sisters on the blog.
Bij Kimya was het deze maand maak een tag in 1 kleur, en bij 2 sisters on the blog moest je iets gebruiken met de letter S.
Ik heb hiervoor de Strik gekozen.


Basismal is van Dutch Doobadoo nr 470.713.710.



Strikje komt van de Action vandaan.
Afbeelding uit 1 of andere tijdschrift. Zag dat ooit eens en had die gelijk uitgeknipt.
De blaadjes zijn van Marianne Design LR0138.
En hier zitten de mini bloempjes op van Joy!Crafts 6002/0268.


Die grappige uitsteeksels heb ik uit een mal hoekje geknipt..en ik kon het niet meer terug vinden in mijn map..je zult zien kijk is later kan ik wel vinden.
Maar had al zoveel doorgebladerd dat ik de moed opgaf.
Heb nl al mijn mallen uitgedraaid in een map zitten met de merk en nummers erbij.
En ook redelijk op volgorde, bloemen bij elkaar, hoekjes bij elkaar enzo allemaal.




De tekst is van Anne Gretha, knuffel stempels.
De takjes boven en onder is van Joy!Crafts 6002/1172, dit is dat hart. Knip hier ook een stukje af en het ziet dan totaal anders eruit, en geef een leuke aankleding op de label.

Groetjes,

Elly

fb pagina:



9 opmerkingen:

  1. You made a statement Elly hij is prachtig en de kleuren passen bij elkaar.

    Groetjes, Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een bijzonder mooie creatie Els, wat komt deze kleur mooi op zeg. En wat een schitterende foto’s in je vorige blog, dat was een heel avontuur, een herinnering met een gouden rand! Lieve groetjes, Wilma xx

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel Wilma! Ja dat was het zeer zeker...iets om nooit meer te vergeten.
      Groetjes Elly

      Verwijderen
  3. Heel mooi roze kaart met de S van strik!
    Leuk dat je weer meedoet met onze challenge, dank je wel.
    Groetjes Caroline DT 2Sistersontheblog

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtige roze tag Elly, leuke tekst heb je gebruikt
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Lekker roze, daar hou ik van. Leuk de S van strik.
    Dank je wel voor het meedoen bij 2Sistersontheblog.
    Groetjes Nicolette DT

    BeantwoordenVerwijderen