Volgers

zaterdag 9 november 2019

Geplooide kaart...

Goedemorgen,

Een geplooide kaart voor de challenge die loopt bij De Egel en een zelfgemaakte achtergrond en kerst voor de challgene bij Carlin's Kaartenparadijs.


Basis een mal van Dutch Doobadoo 470.713.162.


Kerstboompje is van Precious Marieke PM-10164.
De sterretjes van de kerstboom heb ik aangezet met Maya Gold nr 402.



Achtergrond is gedaan met Distress inkt, witted violet, shaded lilac en seedles preserves.
Takje is een pons van Martha Steward.
En de masks met sterren en stippen van de Action, 
en die sierlijke is van Dutch Doobadoo nr 470.715.117.


Sterborder is ook van de Action.
En achteraf toen ik de foto's ging maken, zag ik dat ik beter ook de bovenkant met stippen alleen moeten bewerken.



Zelf vond ik het moeilijk om met die geplooide kaart is leuks te maken qua aankleding.
Maar hij was wel heel leuk om te doen.


Groetjes,

Elly

fb pagina:

14 opmerkingen:

  1. Oh die is mooi geworden en vooral orgineel!
    xx
    Diana

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Super mooi is het geworden Elly.

    Groetjes, Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een mooi kaartje Elly, de achtergrond is prachtig gemaakt.
    Leuk dat je meedoet met de Challenge bij Carlin's Kaartenparadijs.
    Je vraag over hoe je die meldingen terug moet krijgen weet ik even geen antwoord op, sorry.
    groetjes,
    Karin DT

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een hele chique kerstkaart.
    Leuk geplooid en een hele mooie achtergrond.
    Bedankt voor je deelname aan onze lopende challenge van Carlin's Kaartenparadijs.
    Succes !
    Misschien is dit een noodoplossing, je kan het altijd eens proberen.
    Onderaan dit antwoordvak, zie je rechts melding sturen.
    Vink dat eens aan.
    Normaal moet je dan over dit geplaatst bericht elke melding via mail ontvangen, maar het echte probleem ligt wel ergens anders.
    Op deze manier moet je het bij elk geplaatst bericht opnieuw doen.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel Carla.
      JAAAAAa dat is de oplossing, super bedankt.
      Ga gelijk even mijn bericht aanpassen, jeetje zo simpel was het gewoon, echt iets voor mij.
      Groetjes Elly

      Verwijderen
  5. Mooie kleuren en een hele mooie geplooide kaart, ik en er ook mee bezig,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel Ans.
      Benieuwd naar jouw uitvoering, zal ook weer mooi zijn,
      groetjes Elly

      Verwijderen
  6. Deze plooikaart is erg mooi geworden Elly, leuk hoe je deze in het prachtige model verwerkt hebt. Lieve groetjes xx

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mooie achtergrond.
    Ik zag de reactie van Carla en ga dat nu ook uitproberen.
    Groetjes Marga

    BeantwoordenVerwijderen