Volgers

zaterdag 9 november 2019

Paraplu...

Goedemorgen,

Iemand wilde graag een challenge opzetten, gewoon voor de lol en zonder verplichtingen.
En vroeg of je het leuk vond om een inspiratie kaart te maken.
En ja hoor daar ben ik wel voor:

Dit is de facebook groep:

Het gaat om een ere vermelding, niet om een prijsje.


Dit zijn de kleuren die we graag op je kaartje willen zien, 3 stuks en wit.


Ik ben voor de achtergrond met oxide aan de slag gegaan, salty ocean, broken china en iced spruce.



En met de handige borsteltjes, ik heb de duurdere versie en die van Action.
Zit zeer weinig verschil in die twee, ik weet zelfs al niet meer welke van de Action zijn.


En dan mag je met water erop, hier wel zeer toepasselijk met de inspiratie kleuren.



Als basis heb ik een mal van Dutch Doobadoo gebruikt 470.713.740.
En de paraplu is nummer: 470.713.742.


Heb vanmorgen even zitten kleuren, jeetje wat is dat lang geleden zeg.
Heb dit met de brushmarkers gedaan.
Magnolia blijft leuk en lief.


De hartjes stempels, of wel hartjes regen is van Marianne Design KJ1703.
Design papier uit de restjes bak.


En de mini bloemetjes zijn van Joy!Crafts 6002/0268.
Dit is echt een vers van de pers kaartje.
Hij is net af, en ze zei zullen we de challenge nu al in laten gaan, 
het is haar pagina, dus ik zei wat jij wilt.

En ik wilde hem dan ook niet verder inplannen op mijn blog...die al redelijk vol staat.
Dus vandaar vandaag 2 creaties van mij.

Wens jullie nog een fijne zaterdag,

Groetjes,

Elly

fb pagina:

19 opmerkingen:

  1. Nou zeg dat klinkt ook weer hahaha Hartelijk dank daarvoor! Echt een plaatje is het!
    x
    Diana

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hahaha, ja vond zelf ook leuk om het gelijk te kunnen laten zien ;)
      En bedankt dat ik een inspiratie kaartje mocht maken.
      Groetjes Elly

      Verwijderen
  2. Een hele leuke kaart maakte je ervan Elly en succes met de nieuwe uitdaging.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een schattig kaartje Elly! Super mooi gedaan.
    Groetjes Doris

    BeantwoordenVerwijderen
  4. leuke mal. mooie kleuren echt mijn ding. je hebt de mal van DDBD leuk gebruikt en er een top creatie mee gemaakt

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heel leuke challenge, ook wel een eer dat je als inspiratie mag dienen, he, superleuk kaartje geworden!
    groetjes Astrid

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel Astrid, ja dat is zeker erg leuk.
      Groetjes Elly

      Verwijderen
  6. Een leuke inspiratie kaart Elly. Mooie kleuren en leuk hoe je de paraplu hebt versierd!
    groetjes, Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wauw wat een mooierd Elly,knap gedaan.
    Lieve groetjes xx

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Echt een kaartje voor mij. Mijn kleuren en model.
    Gaaf!
    Groetjes Marga

    BeantwoordenVerwijderen