Volgers

maandag 11 november 2019

Kerstkaartjes...

Hoi hoi bloggers,

Heb voor vandaag twee simpele kerstkaartjes voor de maand november.
Had restjes papier over van kerst van mijn kerstgeschenkjes dus deze mooi gebruikt.



Design papier van beide creaties zijn van de Action en ook die afbeeldingen zaten daarin.
Bakers twine in kerststijl eromheen gewikkeld, en klaar waren de kaartjes.


Heb hier een label gemaakt,, met een ponslabel van Vaessen Creative, maar wel met een standaardje erachter. 


Deze bloem is van Marianne Design LR0435.




Vind ze wel leuk geworden.

Groetjes,

Elly

fb pagina:

27 opmerkingen:

  1. Die heb je gaaf gemaakt, ik heb dat scrapblok ook. Hier krijg ik weer ideeen van!
    x
    Diana

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel Diana.
      Hahaha, nou benieuwd wat jij ervan gaat maken.
      Groetjes Elly

      Verwijderen
  2. en elke keer denk ik, ik heb dat papier ook, maar de plaatjes nog niet ontdekt, het zijn 2 hele mooie kerstkaarten,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel Ans. Gauw het blok eens doorspitten dan. :)
      Groetjes Elly

      Verwijderen
  3. super leuk. vooral die met de wasbeer vind ik erg schattig. soms zijn cas kaartjes ook prima om te maken en zo raak je gelijk al je rest papiertjes kwijt

    fijn begin van de week
    liefs Debby

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtige kerstkaarten Elly. Leuke kleuren heb je gebruikt!
    Vind je labelkaart helemaal geweldig!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. 2 prachtige Kerstkaarten!
    Mooi dat design papier.
    Tijd om naar de Action te gaan:)
    Lieve groetjes Crealientje.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel Wilma.
      Ze liggen er nog wel zag ik laatst..heb ze alweer een tijdje.
      Groetjes Elly

      Verwijderen
    2. Hihi ik weet niet of dit als een compliment mag opnemen Crealientje:)

      Verwijderen
  6. Hele mooie kerstkaarten Elly.
    Schitterend gemaakt.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  7. 2 super leuke kaarten heb je gemaakt, en leuk blok he ik heb m ook .

    Groetjes Sandra

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel Sandra.
      Ja deze is erg leuk, kun je weer eens wat mee.
      Groetjes Elly

      Verwijderen
  8. 2 Leuke kaarten Elly, en gelijk weer wat restjes weg gewerkt, haha.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Allebei erg leuk Elly,wat een mooie spullen ook van de action he?!
    Lieve groetjes xx

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel Wilma.
      Ja ze hebben eigenlijk te veel leuke dingen hihi
      Groetjes Elly

      Verwijderen
  10. Erg leuk!! Zo mooi kan "simpel" zijn 😀

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Echt leuke kaarten! Zo zie je maar weer dat "simpel" erg leuk kan zijn.
    Groetjes Marga

    BeantwoordenVerwijderen