Volgers

woensdag 13 november 2019

Tag Magnolia...

Goedemorgen,

heb een tag gemaakt met een magnolia erop die ik al heel erg lang gekleurd had klaarliggen.


De label is gemaakt met een ponslabel.
En alles is gedaan met distress inkt: Salty Ocean en Picked Raspberry.
En als laatste ben ik met Victorian Velvet er helemaal overheen gegaan.

Achtergrond stempel van Studio Light gebruikt Stamps SL338. 
En deze gestempeld met Versa Magic GD-56.


Hier doe ik mee met de challenge bij Mijn Hobbyhonk.
 de challenge is gebruik een achtergrond stempel of stempel een achtergrond.


Magnolia is ingekleurd met de brushmarkers van Winston & Newton.
Ik heb ze op een zelf gemaakte schommeltje gezet.
Heb een leuke borderrand gebruikt en die verknipt tot een soort mandje.



Kleine vlindertjes met de Obla gedaan geponst net zoals de bloemetjes onderin bij de schommel.

Groetjes,

Elly

fb pagina:

24 opmerkingen:

  1. Oh wauw wat een plaatje! Prachtig, helemaal mijn kleuren!
    xx
    Diana

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wow een prachtig geheel Elly.

    Groetjes, Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat mooi Elly. Ook je achtergrond is goed gelukt!
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een hele leuke tag heb je gemaakt Elly.
    Vooral die achtergrond vind ik super.
    Mooie kleuren.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Een mooie tag Elly. Leuk dat je mee doet bij Carlin's Kaartenparadijs, alleen vragen we deze maand een kerstkaartje met zelfgemaakte achtergrond.
    Misschien nog eentje maken ;)
    groetjes,
    Karin DT

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een goeie achtergrond!
    Heel leuk hoor.
    Groetjes Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Prachtige label Elly!
    Heel mooie achtergrond en super mooi ingekleurde Magnolia.
    Groetjes Doris

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een mooie tag met de schattige Magnolia, ik vind de kleuren erg mooi,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Leuke tag en Tilda is mooi gekleurd!
    groetjes, Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat heb je deze schitterende achtergrond geweldig verwerkt tot deze supergave tag Elly!
    Gezellig dat je weer van de partij bent bij MHH en heel veel succes!
    grt Angela

    BeantwoordenVerwijderen