Volgers

vrijdag 15 november 2019

Nieuwe huis...

Goedemorgen,

ook dit kaartje kreeg ik als opdracht van mijn schoonzus.
Haar vriendin heeft een huis gekocht en of ik een kaartje wilde maken.


Basis de ticketmal van Studio Light.
Design papier uit mijn restjesbak.
Heb het laten sluiten met een touwtje, kwam wel stoer over.


De quote is van Decotime.




hier het 2de gedeelte van de quote. Het is vast gezet met washi tape.


New home is een stempel van Joy!Crafts 6004/0001. Er hoort een stans bij zoals ik op de verpakking zag, maar die heb ik er nooit bijgehad. Deze eens met een uitverkoop gekocht.
43 heb ik met distress inkt gedaan en met een stencil wat ik had gekregen wat vanuit Amerika kwam.



Afbeelding is van Syta van Gelderen-140402.
De bloemen uit het boekje van Jenine's mindful.

Ik laat dit kaartje meedoen bij Knutsels en Kadootjes, challenge daar is, gebruik een quete op je kaart.

Groetjes,

Elly

fb pagina:


17 opmerkingen:

  1. Heel mooi ELly. Leuk om hem met een touwtje dicht te maken.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een toffe verhuiskaart.
    Mooi modelletje.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuke opdrachtkaart heb je gemaakt. En heel leuk om het met een touwtje dicht te doen!
    Groetje Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuke, stoere verhuiskaart, mooie quote en leuk met het touwtje
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuke verhuiskaart Elly. Goed idee met dat touwtje.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Helemaal leuk Elly je ticketkaart !

    Groetjes Sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een mooie kaart Elly, zoveel prachtige details,heb je weer toppie gemaakt hoor. Fijn weekend xx

    BeantwoordenVerwijderen
  8. deze had ik inderdaad al op FB gezien. Het lijkt net of de sleutels er bovenop liggen.

    groetjes Marga

    BeantwoordenVerwijderen