Volgers

maandag 9 december 2019

Loaded enveloppe...

Goedemorgen lieve bloggers,

hier een loaded enveloppe, deze challgene liep vorige maand bij Be Challenged.
Had hem daar al geplaatst toen ik hem af had.
Ik had deze creatie even opzij geschoven, want ik was zoveel voor de kerstfair bezig...en toen gingen sommige challenges even opzij.

Maar het was me toch nog gelukt om hem daar op tijd te plaatsen.



Design papier is van de Action en ook alle afbeeldingen komen uit die grote blokken.


Bloem van Marianne Design, de takjes LR0192 en de ronde sterrand ook van Marianne CP1447.



Deze doily had ik gewonnen, dus weet daar het merk niet van.
Wat sisal achter de leuke afbeelding.






De rand van deze tag is van Crealies nr.5.



Deze stempel is van Joy!Crafts 6410/0105.
De kaarjes van de Action.


Deze was ook zeer snel te maken, en met wat leuk papier word het al gauw mooi.

Groetjes,

Elly

fb pagina:

18 opmerkingen:

  1. Je hebt er een waar kunstwerk van gemaakt Elly en zo veel leuke details mooi, mooi!!
    Groetjes, Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat is die prachtig Elly.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een prachtige enveloppe Elly! Zoveel moois te zien , mooie papiertjes. Ik heb de tijd niet gehad om hem te maken.
    Groetjes Doris

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel Doris.
      Ja ik heb ook een aantal op mijn lijstje nog staan die ik wilde doen...en hoogstwaarschijnlijk ook niet meer ga lukken dit jaar.
      Groetjes Elly

      Verwijderen
  4. Heel mooi en lekker feestelijk deze loaded enveloppe Elly. Er valt genoeg te bewonderen.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Deze is inderdaad loaded. En wat is hij leuk. Mooi gedaan

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooie, feestelijke enveloppe het papier en plaatjes zijn super. Ik heb vanmorgen alles gepost, weer klaar voor een jaar,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ooo wat heb je dat leuk gemaakt !

    Groetjes Sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Het is een schitterende kerstcreatie geworden Elly leuk gedaan met al die tagjes...
    Ik ga die van mijn ook nog laten zien voor de kerst...
    En is kerstfair geslaagd??
    Groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel Rosina.
      Nee die was niet geslaagd, heel weinig verkocht, tafel er wel uit, maar die ook maar 5 euro gelukkig.
      Groetjes Elly

      Verwijderen
  9. Een ontzettend mooie creatie Elly, wat een werk.
    Lieve groetjes xx

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Geweldig mooie creatie!
    groetjes, Caroline

    BeantwoordenVerwijderen