Volgers

dinsdag 10 december 2019

Gast designer rond...

Goedemorgen,

vandaag mag ik jullie een creatie laten zien die gemaakt is voor Carlin Kaartenparadijs.

Ik had toen gewonnen en mocht ik gastdesigner zijn, hoe super is dat!

De challenge die daar loopt is: rond en moet tekst bijstaan.
Niet van hoera gefeliciteerd maar echt wat meer tekst.

Ik ben gegaan voor een kerst kaartje.



Heb de basis genomen van een Dutch Doobadoo mal 470.713.169.
Design papier is van Decotime van de Action.


Deze mooie afbeelding is van Polkadoodles.
De leuke rand achter de afbeelding is van Craft Emotions 115633/0516.


De rode ster is komt van dezelfde mal van Craft Emotions.
En in het midden een parel met een parelpen gedaan, zoals ik het ook helemaal rondom gedaan heb.



De binnenzijde heb ik sterretjes met een mask gedaan, ook van de Action en met distress inkt.
De basismal heb ik dubbel getekend want wilde hem graag open kunnen doen.
En een tussenstukje tussen gemaakt.



Voor de 365 dagen die volgen veel gezondheid, geluk en weinig zorgen.
Deze stempel is van Amy Design ADCS10048.

Het is nu een mooie kerstkaart hanger geworden.

Groetjes,

Elly

fb pagina:



14 opmerkingen:

  1. O,ooo hij is super super leuk Elly.
    Groetjes, Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Je inspiratiekaart voor onze Tekst + Rond / Cirkel challenge is echt supermooi geworden.
    Een hele mooie tekststempel en de kabouter vind ik ook ontzettend leuk.
    Elly bedankt dat je onze Gast Designer wou zijn.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Je hebt een prachtige GD kaart gemaakt, leuke stans achter het plaatje en mooie tekst in de cirkel,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel leuk Elly en tof dat je gd mocht zijn.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een toffe kaart met leuke tekst Elly !
    Nogmaals dank dat je Gastdesigner wou zijn voor onze Challenge.
    groetjes,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wow een prachtige kerstkaart Heb je hier weer gemaakt Elly! Alles perfect passend bij elkaar! Hoelang laat je die parels drogen op je kaart? Ik zal die ook eens meebrengen! Lieve groetjes xx

    BeantwoordenVerwijderen