Volgers

woensdag 11 december 2019

Kerst hangers...

Goedemorgen,

Eerder liet ik jullie mijn creatie al zien met de verfstokken, deze keer heb ik ze in een kleinere uitvoering gemaakt en wel op ijsstokjes.


Ze zijn zo lieflijk.
Ook een leuk geschenk om te geven, je hangt er een klein kaartje aan met een kerstgroet en je hebt een apart kerstkaartje.
Of je hangt ze in je kerstboom ook dat kan. Ze wegen niks.


De bekende bloem van Marianne Design gebruikt en deze takjes zijn met een pons gemaakt.





Hier de achterzijde.




En heb mijn hand er expres bij gezet, zodat je een inschatting krijg hoe groot deze stokjes zijn.
Ik heb ze ooit eens bij de Action gekocht, mijn dochter had ze nodig voor de hamster toendertijd.
En nu hebben we er allebei profijt van.

Wens jullie een fijne woensdag,

groetjes,

Elly

fb pagina:

17 opmerkingen:

  1. Oooo wat zijn ze prachtig Elly,zo mooi gemaakt daar ga jij vast mensen blij mee maken? Lieve groetjes xx

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel Wilma.
      Op de winterfair niks ervan verkocht, en net kwam iemand aan de deur die heeft de 2 grote, 1 kleintje en een lucifersdoosje gekocht.
      Dus was ik ook wel blij mee.
      Groetjes Elly

      Verwijderen
    2. Dat is heel leuk Elly,eer van je werk! Liefs xx

      Verwijderen
  2. Deze zijn ook prachtig Elly, echt een heel leuk idee!!
    Groetjes, Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ze zijn zo mooi.
    Een heel leuk idee Elly.
    Tof gemaakt.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Superleuk! Ik heb die stokjes ook gekocht met het idee er iets mee te doen, nooit van gekomen. Tot nu toe, wat een leuk idee!
    Groetjes Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Deze kleinere uitvoering is ook erg mooi, de stokjes zijn best wel lang toch? Ze zijn echt super,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel Ans. Net zo groot als je hand ongeveer.
      Groetjes Elly

      Verwijderen
  6. Ze zijn zo leuk Elly. Leuk dat je toch nog wat aan de deur verkocht.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel Nicolette.
      Ja ben er ook blij mee...anders blijf je er toch weer mee zitten..en was ik aan het denken aan wie zal ik het gaan schenken.
      Groetjes Elly

      Verwijderen
  7. Superleuk idee en mooi uitgevoerd Elly. Toptip ;)
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Heel mooi en wat een leuk idee weer!
    groetjes, Caroline

    BeantwoordenVerwijderen