Volgers

vrijdag 13 december 2019

Kerstattenties...

Goedemorgen,

deze attenties heb ik gemaakt voor onze hobbyclubje.
En voor de kerstfair.

Nu ik dit al intyp weet ik nog niet of het goed gelopen is en wat ik over gehouden heb.
Heb ik veel over, dan worden voor sommige dit onze kerstgroet.


Ik ben lekker even aan de klieder geweest, niet bij alle bloemen, alleen voor de hobbygroep.
Heb mijn 3d paint weer even tevoorschijn gehaald, en de Cadence, kleur pearl.



Deze cadence geeft een mooie glans.



Dit idee komt ook niet van mezelf, ik zag dat Martine van Kimya met zoiets voorbijkwam.
En ik heb er chocolademelk zakje erin gedaan, en na de maat van deze zakjes ben ik de verpakking gaan maken.


Deze bloem is van Marianne Desing LR0435 en de takjes zijn ook van Marianne LR0192.
En sisal erbij geplakt.


Deze prop is van Joy!Crafts 6002/0983 en de tekst stempel is van Anna Gretha.
Langs alle randen heb ik eiseffect aangebracht met een spatel, deze is van Viva.
Hier zit ook een glittertje in.


De bovenzijde heb ik met de label pons van Vaessen Creativie geponst.


Deze tekststempel in de binnenzijde is van Precious Marieke PMCS10007/



En van de zijkant gezien.

Vond ze heel leuk te maken, en ipv chocolade melk poederzakjes zou je er ook een kadokaartje in kunnen doen.

Groetjes,

Elly

fb pagina:
https://www.facebook.com/CreaEl-136309703833738/

23 opmerkingen:

  1. Leuk en lekker cadeautje om te geven!
    groetjes, Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel Caroline. Ze vonden hem heel leuk..en op de school waar ik werk had ik ze ook weggehaald en die vonden hem ook leuk.
      Groetjes Elly

      Verwijderen
  2. Prachtig Elly, leuk om te geven en te krijgen.
    Groetjes en een fijn weekend.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oh wat zijn die weer prachtig geworden!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ze zien er prachtig uit Elly !!!!
    Een heel leuk idee, en leuk kadootje .
    Groetjes Jannie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heb nu ook de stokjes met kerst sterren gezien!!
    Wat een leuk idee Elly , super mooi zijn ze!
    Groetjes Jannie

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel Jannie, vond ze ook super leuk.
      Groetjes Elly

      Verwijderen
  6. Wat zijn ze prachtig Elly! Heel leuk idee.
    De kleuren van je poinsettia zijn prachtig.
    Groetjes Doris

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Echt heel leuk geheel geworden Elly ,zo'n cadeautje wil ik ook wel haha .

    Groetjes Sandra

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel Sandra.
      Hihi als het goed is zijn ze nu allemaal weg..maar deze zullen niet zo goed door de post gaan ben ik bang.
      Groetjes Elly

      Verwijderen
  8. Wat leuk om als cadeautje weg te geven!
    Groetjes Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat heb je dit weer erg leuk gemaakt Elly.
    Lieve groetjes xx

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hele mooie en feestelijke cadeautjes om weg te geven,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Leuke kerst attenties en super leuke kerstbloemen. erg leuk op de manier waarop je ze een kleurtje hebt gegeven.

    fijne zaterdag
    liefs Debby

    BeantwoordenVerwijderen