Volgers

maandag 16 december 2019

Nog twee lucifersdoosjes...

Goedemorgen,

Vandaag laat ik weer 2 lucifers doosjes creaties zien.
Mijn schoonzus had me ergens mee geholpen en ik vroeg toen wat wil je ervoor hebben, zegt ze maak maar wat moois voor me.

En dat is dit geworden:


Design papier is van Craft and you winter dream 03.
De tag is van Reprint RP0290.
De bekende sterrand is van de Action.



De stekelrand is van Craft Emotions 115633/0516.


En dit prachtige sierlint heb ik ooit eens bij de Aldi gekocht.




Daar ik zo lekker bezig wat toen voor mijn schoonzus, heb ik gelijk de deze achterop gemaakt.
Ze mocht toen nog kiezen, maar koos echt voor de bovenste. Dus wist ik haar smaak echt wel.



De afbeelding weet ik niet van wie hij is...en ook het design papier niet.


De leuke zilveren balletjes zijn van de Action.




Ze zijn eigenlijk echt wel zo gemaakt deze creaties.
En leuk om te doen ook.
Je kunt ze voor elke gelegenheid maken natuurlijk...maar we blijven nog even in de kerstsfeer.

Groetjes,

Elly

fb pagina:

12 opmerkingen:

  1. Wat een prachtige creaties heb je gemaakt Elly, je schoonzus boft maar met zo’n creabea als schoonzus. Lieve groetjes xx

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel Wilma.
      Ja zij bewaart echt altijd alles.
      Groetjes Elly

      Verwijderen
  2. wat een moois maak je allemaal Elly, zijn eens even aan het rondneuzen geweest op je blog.
    We gaan je volgen hoor.
    Liefs Annemarie en Merit

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ah wat lief Annemarie en Merit, dank je wel.
      Groetjes Elly

      Verwijderen
  3. Beide zijn juweeltjes mooi gemaakt Elly.
    groetjes, Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat zijn ze mooi Elly, ik vind die stekelstans zo apart, ga ik toch eens naar op zoek. Fijn dat je schoonzus er blij mee was,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel Ans. Ja super is die stans he.
      Groetjes Elly

      Verwijderen
  5. Heel leuk deze kerstcreaties Elly, je schoonzus zal er vast blij mee geweest zijn...
    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een prachtige doosjes/creatie's Elly!
    Groetjes Doris

    BeantwoordenVerwijderen