Volgers

vrijdag 10 april 2020

15...

Goedemorgen bloggers,

vandaag een creatie voor een nagelstudio die 15 jaar bestaat. Het is voor de schoonmoeder van onze jongste dochter. Vond het leuk om daar een passend kaartje voor te maken.


De basis is een Dutch Doobadoo mal 470.713.173.
En het nagellakpotje is nr 470.713.690, deze zag ik toen ook op de beurs en dacht die neem ik mee want die is wel zeer toepasselijk hiervoor.

Design papier is van de Action.


Ze houdt heel erg van roze, dus vandaar deze keuze en ze houdt van orchideeen, deze afbeelding is van Gerda's hobbyshop GH3288. Helaas had ik geen roze orchidee.



Schudmateriaal van roze kraaltjes gebruikt. Met een ronde mal van de Action uitgestanst.
Rondom mini bloemetjes van Joy!Crafts 6002/0268. En in het midden van deze bloemetjes heb ik ook een kraaltje geplakt.



Hier nog wat rondje cirkeltjes geplakt en op de roze rondom roze kraaltjes weer.




15 zijn cijfers van Alie.
En dat zwarte is glitterstof van de Action.
Hier zitten ook roze sparkels in vond dat wel een chique uitstraling hebben.


Mooi roze strikje in het hoekje gedaan.


Ben benieuwd wat ze ervan vind, maar dat zal ik nog wel van onze dochter te horen krijgen.

Groetjes,

Elly

fb pagina:



17 opmerkingen:

  1. Heel mooi Elly. Het nagellak potje past er leuk bij.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik was op zoek naar een kleine afbeelding van een nagellakpotje....zie ik met uitzoomen dat het een mega grote is hihi. Wat ontzettend leuk zeg en dan al die bling bling eromheen heb je erg leuk gedaan Elly. Hier word ze zeker weten door verrast. Lieve groetjes xx

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hahah nee deze is vrij groot. Dank je wel.
      Ze was er blij mee.
      Groetjes Elly

      Verwijderen
  3. Hoi hoi Elly
    Wat een leuke creaties heb je gemaakt, altijd fijn dat je iets toepasselijks kunt maken!
    Prachtig zoals je met de kleuren hebt gespeeld en ook nog een schudgedeelte erin, heel mooi!
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel Martha.
      Ja probeer dat meestal wel ja als ik weet voor wie het is.
      Groetjes Elly

      Verwijderen
  4. Wow je hebt er weer iets heel moois en persoonlijk van gemaakt!!
    Vind het schitterend gecombineerd.
    Fijne Pasen.
    Groetjes, Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  5. wat een leuk toepasselijk kaartje heb je gemaakt met het nagellakpotje!
    Groetjes Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Dat ziet er supermooi uit, leuk dat nagellakflesje met het schudgedeelte,
    Groetjes
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Zoveel persoonlijke details, ik hou daar wel van.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Kaartjes op het lijf gemaakt zijn toch de leukste!!! Wat leuk dat flesje nagellak...
    Fijne Pasen en liefs Joke

    BeantwoordenVerwijderen