Volgers

woensdag 8 april 2020

Have a good time...

Goedemorgen,

Vandaag een creatie voor Hobbyshop Veldmaat,
 met het mooie design papier van Studio Light Retro nr.133.




Model wat ik gemaakt heb komt uit een bladzijde van 1 van mijn albums.
Vond dat wel leuk om als een kaart te gebruiken.



Een band die sluit met magneten.
De bloem, tekst en beker komen ook uit het design papier.
Er zitten verschillende afbeeldingen op zodat je een totaal ander kaartje nog kan maken.
Ik heb voor de bloemen gekozen en het meisje met de cake.



Vooral deze deur op het design papier is zo gaaf.
Die wilde ik wel heel gebruiken, dus op deze manier gedaan.



De binnenzijde.



De ronde stans is van Craft Emotions en ook met bijpassende schulprand, deze is heel mooi fijntjes.
Schulprand:  115633/0941.
Ronde stans: 115633/0901.


En deze bloemen uitgeknipt en bij elkaar geplakt.
Ook heb ik wat gedoodeld, vond dat net iets meer af.



En in deze kaart heb ik nog een tag verwerkt.
Dus een kaart in een kaart.



Als tabje heb ik die ronde stanzen van Craft Emotions gebruikt.
Tekst stempel is ook van Craft Emotions 114633/0924.
Fijne tekststempel, want je kunt er maken wat je ermee wilt, de keuze is vrij groot.


En dit was mijn creatie, hoop dat jullie hem leuk vonden.
Want blijft een uitdaging hoor, maken met iets wat je binnen krijgt.

Groetjes,

DT Elly Hobbyshop Veldmaat


Blog:

Mijn fb pagina:


18 opmerkingen:

  1. Wat is je kaart weer mooi Elly zo leuk gedaan met de voorkant en de binnenkant is zo heerlijk retro. Mooi tag erbij top!!
    Groetjes, Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi hoi Elly
    Knap gemaakt, prachtige details!
    Leuk model!
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik zag het op FB.
    Superrrr maar wat een werk๐Ÿ’š๐Ÿ˜ƒ

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Nou dit is jouw zeker weten weer heel goed afgegaan Elly. Zo mooi en netjes als het eruit ziet,ik kijk m’n ogen uit. En wat is die deur in het dp papier gaaf gedaan. Lieve groetjes xx

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wauw dit ziet er weer schitterend uit.
    Zo te zien zitten daar vele werkuurtjes in, maar 't resultaat is super knap.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtige kaart met supermooi papier, leuk plaatje en een heel speciaal model,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  7. woooow wat een schitterende kaart is dit weer Elly ...zo een gaaf modelletje...Prachtig papier is dat... en zeker het plaatje binnenin past er zo mooi bij...
    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  8. En alweer zo'n mooie kaart!!! Ik blijf een beetje hangen in de schuifkaart...vind hem zo leuk om te maken...
    Liefs Joke

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel Joke.
      Ja die schuifkaart is ook erg mooi en leuk te doen. Wil er ook nog meer maken, maar telkens ben ik weer met andere dingen bezig.
      Groetjes Elly

      Verwijderen
  9. Super leuk!
    Het model is helemaal leuk.

    BeantwoordenVerwijderen