Volgers

maandag 6 april 2020

Birthday...

Goedemorgen,

Vandaag ben ik gastdesigner bij 4 seasons challenge blog.

Thema daar is: Bingo en ik heb gekozen voor Paars - uil - verjaardag.


Basis is een mal van de Action en het design papier is van Fabscraps.



Schattig uiltje is van Hobbyvoordelig Cute Owls, helaas heeft ze een rode strik maar dit mocht net.


Ballonnen zijn van de Action die grote en de kleinere van Craft Emotions 115633/0301.
Heb hierover glossy accents gedaan en wat glitters erop gestrooid.



Uil heb ik laten zitten op een stukje touw.
Je ziet het bijna niet, maar hier staat Birthday.
Dit is een mal van Joy!Crafts 6002/1174. Het bovenste gedeelte had ik eraf gesneden zodat ik alleen de tekst overhield.




Groetjes,

Elly

fb pagina:

Gisteren was het zulk prachtig weer en mijn man had zin om wat rond te toeren met de auto.
Ik zei waarheen dan, o gewoon zomaar.
Mag ik dan ergens een kaartje gaan bezorgen, is goed zegt hij, waar dan?
Euhh in Rosmalen, oke zegt hij, ik snel een kaartje opgezocht en geschreven en deze bezorgt bij een blogmaatje.
Een uurtje heen en een uurtje terug, 20 stappen gelopen naar de brievenbus hahaha, hij zei scheelt weer postzegels (we hebben sinds dit jaar een bedrijfsauto, anders deden we dat niet zomaar hoor)
En toen weer terug, was heel rustig op de weg, en iets na half 3 waren we weer thuis, lekker aan de koffie en met een boek in de zon.
Zijn we toch er even tussenuit geweest en Wilma verrast.

21 opmerkingen:

  1. Heel mooi dit kaartje Elly...leuke vorm en een mooie uil erop...heel lief om dit kaartje persoonlijk bij Wilma in de bus te doen, weet je zeker dat die is bezorgd in ieder geval....en ja het scheelt inderdaad een postzegel...Wij hebben een flinke toer gefietst...was ook weer genieten

    groetjes en hou je gezond
    Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel Rosina. Ja kwam spontaan in me op ineens..soms kun je iets geks doen ;)
      Ja fietsen had ook heerlijk geweest. Die zagen wij onderweg ook heel veel en wandelaars.
      En motorrijders, die dachten nu kunnen we lekker hard gaan :(
      Groetjes Elly

      Verwijderen
  2. Whahahahaha die gekke Elly!! Mijn man haalde hem gisteren uit de brievenbus, een envelop zonder postzegel...uhhh van wie is die? Komt een prachtige zelfgemaakte kaart uit...uhhh wie maakt er hier zelf zulke mooie kaartjes? ik kon niemand bedenken ....is deze van Elly oooooh! Mijn 1e gedachte is, waarom belde ze dan niet aan voor een bakkie? Onee dat mag niet vanwege de corona :( Nou we hebben nu afgesproken dat de volgende toertocht in de buurt en het virus is weg jullie dat wel doen he?! Heel erg bedankt, de verassing was geslaagd!! Je uilenkaartje is ook erg mooi,maar goed dat je de kaart beschrijft want ik zag de letters in 1e instantie inderdaad niet. Lieve groetjes Xx

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hahahaha, verrassing! Is goed hoor..
      Wij waren er rond half 2.
      Leek me een gezellig plaats.
      Groetjes Elly

      Verwijderen
  3. Oh die uil is te cute!!!! Geweldige leuke kaar!

    Ben je er toch even uit geweest

    x
    Diana

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel Diana..ja toch even uit de auto en terug ;)
      Groetjes Elly

      Verwijderen
  4. Zo leuk je kaart, mooi papier en schattig uiltje. Mooie verjaardagskaart.
    Fijne maandag.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. haha ik las het net al dat je als postbode was gaan toeren! Dat was een heel mooi kaartje net als dit kaartje. Leuk dat je GD mocht zijn.
    Groetjes Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel Caroline, ja leuk toch hahaha
      Groetjes Elly

      Verwijderen
  6. Leuke kaart ! Vooral de uil op het touwtje maar zeker ook mooi zijn de letters in dezelfde kleur!!! Als je de foto vergroot zie jet heel goed hoor..ik vind het super.
    Liefs Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een keileuke kaart met de uil op het touwtje, ik heb de tekst ook ontdekt,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat leuk om Wilma zo te verrassen.
    En deze kaart is ook weer zo leuk, leuk dat je gd mocht zijn.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat leuk gast designer. En wat een schattig uiltje. Heb je er erg mooi gedaan

    Liefs uit Nijmegen
    Xx Debby

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ik zie het hoor, de Birthday😎.
    Hele mooie kaart!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Superleuke kaart, mooi model!
    En fijn dat je onze gastdesigner wilde zijn op het 4 Season blog, bedankt voor je bijdrage en doe gerust ook nog mee met onze bingo...
    grtz Colien

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel Colien.
      Als het lukt ga ik dat zeker doen.
      Groetjes Elly

      Verwijderen