Volgers

zondag 5 april 2020

Rolodex pasen...

Goedemorgen,

we zitten weer in april, dus betekent bij Kaartjes Inspiratie Challenges een nieuwe challenge,
deze keer willen we een tag op je creatie zien.

Je kunt je creatie op fb plaatjes in het juiste album

Dit is mijn inspiratie creatie voor jullie,
ik heb mijn rolodex weer aangevuld.


Vond het wel toepasselijk om voor een paas creatie te gaan,
Ben ook helemaal niet van het geel, maar ik vind deze wel super leuk geworden.
Deze rolodex kaartje is van Studio Light SL121.
Designpapier van de Action.

'




Labeltje is van Marianne Design blijft een schatje, tekst stempel heb ik ook bij een tijdschrift gehad.


Onderin een leuke eendjes stempel deze is van Yvonne Creations YCCS10029.


Deze ei is van Craft Emotions 115633/0821, en sisal achter het eitje.
Rondom het eitje wat aangezet met een pearl pen.


Leuke lint erdoorheen en een strikje van bakerstwine gemaakt.


Achterzijde van het kaartje.


Ben ik aan het kliederen met inkt en masks bezig geweest.
Masks van de Action, de kleuren distress inkt zijn Pumice Stone en Fossilised Amber.
En nog met Oxide inkt ook Fossilised Amber, en wat water gespetterd.


De 12 en 13 is van Joy!Crafts 6410/0078.
April stempel en de tag stempel is van de Action.


Heb hier bakerstwine ook doorheen gehaald een hangertje eraan gehangen.



Groetjes,

Elly

DT Kaartjes Inspiratie Challenges

fb pagina:

15 opmerkingen:

  1. Erg mooi geworden!
    x
    Diana

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Elly hij is super leuk geworden!! Leuk details verwerkt.
    Groetjes, Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik ben ook geen fan van geel maar wat is dit leuk geworden!
    Groetjes Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hele mooie Paaskaart in deze gele kleurtjes
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een hoop mooie details op je prachtige creatie Elly. Erg mooi gemaakt.
    Lieve groetjes xx

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een leuk rolodex kaartje Elly,heb ik al een tijdje niet meer gemaakt,ff onthouden haha.

    Groetjess

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel Sandra. Ja zeg ik ook vaak tegen mezelf effe onthouden en dan komt er weer wat anders op mijn pad.
      Groetjes Elly

      Verwijderen
  7. Heel mooi dit paas rolodex kaartje Elly...hele mooie accentjes erop...
    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen