Volgers

zaterdag 4 april 2020

Simpele kaartjes...

Goedenavond..

van de week was Diana Spieker even online voor het eerst, en kwam ze met dit idee voor een snel en eenvoudig kaartje.
Ik vond ze erg leuk, en was er gisteren ook even mee aan de slag gegaan,
had nog rouwkaartjes nodig, dus daar ga ik er nog meer van maken.


Deze stempel is van D-lines by Jacqueline.
Ik had deze gewonnen bij een actie op de Kaarten Maken groep op facebook.
Dit was al in februari maar het duurde even voordat je prijsjes opgestuurd werden.
Er zat ook aquarel blokje bij, dus dit alles is van die lijn.


Mijn prijsje.


De kleuren distress inkt die ik gebruikt heb zijn: Barn Door, Cracked Pistachio en Aged Mahogany.
Een mask van Dutch Doobadoo 470.990.002.




Heb alleen de knopjes ingekleurd,
Victorian Velvet, Aged Mahogany en Peeled Paint.
Tekst met innige deelneming..weet ik even niet.

Hier de link van Diana haar blog;


En deze heb ik gemaakt omdat mijn vriendin haar collega bij de Action was geweest en voor ons de nieuwe mallen had meegebracht.
Was ik echt blij mee, want ik kom er nu niet...durf dat niet.
En dat verdiende dan toch even een kaartje vond ik.



Schaar is van Craft Emotions 130501/1145.
Kleuren distress inkt: Tea Dye, Seedless Preserves en Picked Raspberry.
Langs de randen gedoodeld.


Deze stempel tekst is van Marianne Design KJ1703.

Ik vond ze leuk te maken..van de week eens mee verder gaan is de bedoeling.
Eerst morgen van het zonnetje genieten, en wil ik eerst blog opdrachtjes gaan afwerken.

Wens jullie een fijne avond,


groetjes,

Elly

fb pagina:

13 opmerkingen:

  1. Ze zijn prachtig geworden! Dank je wel voor de vermelding.

    Ik ga ook niet naar de winkels nu. Ik kan dat risico echt niet nemen.

    Xx
    Diana


    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat ben je lekker verwend met je mooie prijs Elly, en je hebt er meteen schitterende kaartjes mee gemaakt, erg sfeervol en troostrijk. Ik wil ook naar de action maar durf ook niet zo goed, denk dat afstand houden daar niet erg zal lukken en ja dan denk ik...het is niet noodzakelijk....Fijne avond Xx

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel Wilma.
      Ze zeggen dat het meevalt, maar als wij bij de Action zijn willen we rustig neuzen bij de hobbyspullen, maar nu raden ze zo snel mogelijk je spullen kopen en weer naar huis. En dit is geen levensbehoefte..dus zou me nog schuldig gaan voelen ook. Maar daarom super blij dat er toch nog wel iemand anders was. Misschien dat dit voor jullie ook een optie is.
      Groetjes Elly

      Verwijderen
  3. Mooie kaarten heb je gemaakt met je gewonnen prijs, ik was al bij onze Action, maar helaas lagen ze nog niet in de winkel..
    groetjes,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtige kaartjes Elly, ik heb de live ook gezien heel leuk, ik ben er aan begonnen alleen nog niet afgemaakt.
    Mooie prijs heb je gewonnen.
    Fijne dag.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Beide kaarten zijn erg Mooi.
    Heel verschillende, maar doordat je dezelfde sketch gebruikt hebt toch weer hetzelfde.
    Mooi hoor, dat strookje zelfgemaakt.

    Ik ben gisten bij Action geweest..... Ik moest mezelf echt opladen, hihi.
    Ik had verschillende dingen nodig, heb mijn ouders en schoonouders geappt of zij nog wat nodig hadden en heb een lijstje gemaakt.
    Ik kom vaak bij deze Action, dus ik weet de weg..... maar ik vond het best eng hoor!
    Ging goed, maar ik was blij dat ik weer buiten stond, met alles wat ik nodig had en.......nieuwe snijmallen, want die had ik verdiend vond ik!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel Daphne. En heel knap van je.toch even een lichtpuntje, en goed dat je echt veel nodig had.
      Groetjes Elly

      Verwijderen
  6. mooie kaarten Elly en een prachtige prijs heb je gewonnen
    heel veel plezier ermee maar dat zal wel lukken

    Gr Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Een mooie prijs heb je gewonnen. Mooie kaarten heb je er mee gemaakt.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen