Volgers

vrijdag 3 april 2020

Schuifkaartje...

Goedemorgen bloggers,

Op fb was een online workshop, heb deze toen niet meegedaan, maar wel naderhand de beschrijving opgeslagen, want ik vond het model echt wel heel leuk.

Vaak als ik gelijk meedoe, dan verpest ik echt mijn papier, omdat ik niet wat het gaat worden of hoe je design papier moet houden.
Deze creatie had ik dus al eventjes af, was een gaatje zoeken op mijn blog waar ik hem wilde gaan inplannen.



Design papier is van Stamperia: little girl.



Leuke afbeeldingen zaten er ook in het designpapier.


Het middelste gedeelte schuif je naar beneden.



Het hartje is van Boekenvoordeel en daaronder een randje geplakt die ook in het design papier zat, en zo lijkt deze op het plaatje wat je heen en weer schuift.






Op de achterzijde heb ik alleen wat rest randjes geplakt.

Dit kaartje denk ik nog weleens meer te gaan maken maar hihih dat zeg ik volgens mij wel vaker.

Wens jullie een fijne dag,

groetjes,

Elly


PS hier de beschrijving van het kaartje:


35 opmerkingen:

  1. Wow die is prachtig Elly daar heb jij toch wel eventjes wat werk uurtje in zitten.
    Fijn weekend groetjes, Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat een plaatje van een (creatie) kaart!!
    Daar zit heel wat werk in, en wat is er lekker veel te zien...
    Liefs Annemarie en Merit

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Die is echt gaaf!
    Dat doe ik ook, of ik gebruik restant papier... Dat is mij namelijk ook al meerdere malen gebeurd dat mijn mooie papier vernageld is.

    xx
    Diana

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel Diana. Idd beter gewoon oud papier gebruiken.
      Groetjes Elly

      Verwijderen
  4. Geloof het of niet maar dit is al de derde keer dat ik hem zit te bekijken...Heel mooi papier en...
    Wat een superleuk model!!! Echt heel bijzonder. Wil je verklappen waar dit patroon te vinden is of houd je hem lekker zelf ;-) daar zou ik me wel iets bij voor kunnen stellen hoor.
    Het zou voor mij ook een hele uitdaging zijn om zelf te puzzelen maar ik denk niet dat ik daar uitkom...
    liefs Joke

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel Joke.
      Oh ik heb dat niet erbij gezet, hij komt van de facebook groep Joy!Crafts af. Hun hebben ook een blog, maar of hij daar uitgelegd staat weet ik niet.
      Misschien via you tube?
      Groetjes Elly

      Verwijderen
    2. Joke ik heb de link net onderaan mijn bericht gezet, veel plezier ermee.

      Verwijderen
    3. Oh dank je wel!!! Dit wordt mijn volgende project...even nog een kaartje afmaken en dan begin ik er aan...

      Verwijderen
  5. Prachtig papier heb je voor dit model gebruikt!
    En inmiddels toch al het embossingpoeder binnen, ging sneller dan ik dacht! Nu toch de rust vinden om eraan te beginnen haha. Wordt vervolgd.....
    Groetjes Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel Caroline. Nou ik wacht geduldig af wanneer ik je creatie zie verschijnen ermee.
      Groetjes Elly

      Verwijderen
  6. Wat een superleuke kaart met dat schuivende vierkantje. Mooi dessin-papier heb je gebruikt Elly.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wauw wat een geweldig leuk model.
    Een hele mooie kaart heb je gemaakt Elly.
    Tof gedaan.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Het model is erg leuk maar jij hebt er met het prachtige papier wel een heel sjieke kaart mee gemaakt Elly, erg mooi.
    Lieve groetjes xx

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Prachtige creatie Elly, wat een leuk model en het papier is supermooi,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Dit is weer een beauty van een kaartje Elly, zo een gaaf modelletje en prachtig papier ervoor gebruikt...KNAP gedaan weer!!!

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Geweldig mooi ,ga ik ook proberen ,dank u wel

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel Akkina.
      Zie je creatie wel verschijnen op fb.
      Groetjes Elly

      Verwijderen
  12. Een hele mooie kaart en wat een super leuk model! Je hebt leuk papier gebruikt.
    groetjes, Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Een super mooie kaart, en ik ben het met je eens om niet gelijk mee te doen met online workshop omdat je niet weet hoe en wat, ik doe weleens gelijk mee, maar vaak begin ik dan weer opnieuw, gr Nellie

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel Nellie.
      Klopt..is eigenlijk ook niets voor mij.
      Groetjes Elly

      Verwijderen
  14. Het is echt een leuke kaart.
    Wie weet heb ik ook eens zin om mij erin de gaan verdiepen.
    Leuk, al die hartjes, ik hou ervan

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel Daphne.
      Ah wie weet zie ik hem dan verschijnen bij je.
      Groetjes Elly

      Verwijderen
  15. Wat een schitterende kaart. Heel leuk model En het ziet er weer zo mooi verzorgd uit.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Hoi hoi Elly
    Wat is dit een leuke kaart, mooi van model masr ook het designpapier vind ik erg mooi, knap gemaakt!
    Fijn dat je de link erbij hebt gezet!
    Ik ben bij jou terecht gekomen via Joke en je maakt mooie creaties, ik ga je volgen!, als je zin hebt kom ook gerust even langs bij mij,
    liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel Daatje, super lief van je.
      Ondertussen ben ik nu ook volger geworden.
      Gezellig zo, groetjes Elly

      Verwijderen