Volgers

maandag 1 juni 2020

1ste pinksterdag...

Goedeavond..

gisteren hadden wij een grote fietstocht gedaan..
ik wilde eens richting de Moerdijk fietsen, de brug op.
Maar jeetje wat een wind stond er gisteren, en we hadden ook zoveel wind tegen, dat ik bijna dacht waar zijn we aan begonnen.
Dus mijn fiets op boost gezet, maar niet constant want daar we niet wisten hoever we zouden gaan en nergens tussendoor konden opladen, zette ik hem ook op normaal.

Want je moet wel een beetje werken vindt ik, zolang dat gaat dan.

Eindelijk aangekomen, was dat 30 km..altijd met een auto gaan we er overheen, vroeger met de trein, als kind vind ik dat zo apart.
En ooit een achterop de brommer naar de vriendin van mijn broer hup naar Gouda.
Nu dus zelf met de fiets erop hahaha.



Hier rechts in de verte zie je de Moerdijk brug liggen.




En daarachter de brug voor de trein.


Even samen op de foto, kijk uit dat zn petje niet afwaait en ik had eigenlijk mijn haar niet hoeven te doen, hahaha.


Accu haalt dus niet zoveel meer. Na een paar jaar loopt het toch terug he. Dus besloten we ook om niet zoveel meer om te rijden en het laatste stuk recht naar huis.
Mijn man rijdt op een wielrennersfiets..dus wij hebben ook redelijk doorgetrapt.
Was een mooi ritje..met iets teveel wind, waardoor ik even geen zin meer had erin.


Sávonds kregen we zin om de binnenschelde de lopen in Bergen op Zoom waar onze dochter op loopafstand woont.
En deze bloemen stonden aan de kant, onkruid zegt ze, ik zei mooi joh, dus hoppa een foto ervan.

Ik haar gebeld of ze mee wilde lopen, want zij wist immers dat rondje.
Is goed, nu bleek dat deze ronde net iets groter was vanaf haar huis, dus toen ook nog 9 km gelopen.
Dit loop ik ook nooit, om bepaalde redenen haal ik dat ook niet. Maar het ging gelukkig goed.





Vader en dochter.


Prachtig toch!

Een mooie afsluiting van de dag, maar wel moe, en nu vandaag wat stijf uit bed gekomen.

Wens jullie een fijne avond toe,

had beloofd wat foto's te plaatsen dus bij deze.

Groetjes,

Elly

11 opmerkingen:

  1. Heel wat km gemaakt en mooie foto`s Elly!
    Fijne avond.
    Groetjes, Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dat was een sportief dagje, mooie foto's gemaakt,
    Groetjes
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heerlijk zo'n dagje er op uit.
    Mooie foto's

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een fijne dag, zo te zien.
    Ik fiets bijna nooit, vind er echt niks aan, maar wandelen vind ik heerlijk.
    Wat een mooie foto's heb je onderweg gemaakt.
    De foto van jou en je man is leuk, goed bewaren hoor, dit zijn van die foto's die maak je bijna nooit.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Normaal fiets ik met vriendinnen maar dat lag al een tijdje stil en nu helemaal natuurlijk.
      Ja ik zei we maken een foto, want idd dat doe je bijna niet.

      Verwijderen
  5. Sjonge jonge Elly, daar heb jij toch even wat kilometers in de beentjes,niet te geloven en dat op 1 dag en met zoveel wind!’ Er zijn dagen dat ik ze niet haal (nooit hihi). Wat een prachtige foto’s, doe bloem lijkt toch wel op een geranium toch? De dagen zijn helaas weer voorbij....manlief mag weer aan de bak en hij heeft er zin in....lieve groetjes Elly xx

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik vond hem niet op een geranium lijken, maar misschien een wilde ik zou het niet weten, vond het mooi hoe het daar af en toe stond, ze waren ook best hoog.

      Verwijderen
  6. Ha die Elly, nou dan was je toch aardig bij ons in de buurt....
    Mooie sportieve prestatie!
    Mooie natuur he, ik houd ervan!
    Wij hebben geen electrische fiets, ik heb een mountainbike en een racefiets daar maken wij ritjes op en ik heb een scooter waar ik graag lange ritten mee mask bijvoorbeeld naar de kinderen, en voor toerritjes hebben wij onze T rexjes zo leuk!
    In de avond ook nog zo'n mooie wandeling gemaskt, gezellig met dochter, leuk!
    Die bloem is denk ik een franse geranium...
    Liefs en fijne tijd, Martha

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Woon je net de brug over zeker :) hihi had ook nog gekunnen. T rexjes benieuwd wat dat is.
      Oke weer iets geleerd over de bloemsoort.
      Groetjes Elly

      Verwijderen
  7. Wat een mooie foto's, leuk samen op de fiets een lekker toertje doen en s'avonds nogmaals actief.
    Jij bent goed bezig Elly :)
    Groetjes Doris

    BeantwoordenVerwijderen
  8. zo jij bent lekker bezig geweest. Goed voor de conditie!

    groetjes Marga

    BeantwoordenVerwijderen