Volgers

woensdag 3 juni 2020

Kadobon envelopje...

Goedemorgen,

een opdrachtje van mijn schoonzus, ze had een kaartje nodig waar ze een kadobon in kon doen.
En ik zei mag het ook een envelopje zijn?
Wat je wilt, leef je uit alles is mooi zei ze.

Dus ging ik aan de slag met de leuke stans van Studio Light SL275.
Super geschikt hiervoor.


Design papier uit mijn restjes bak.


Getallen van Marianne Design LR0582.
Randstans van de Action, bewerkt met Cadence Metallic Antique Pink.


Hoera van Harte is van Craft Emotions 115633/0011.



Fijne verjaardag een stempel van Mariannen Design CS0987 gestempeld met Versa Magic GD-76.


De andere zijde..
zoals je ziet zit er een kaartje in (mijn rijbewijs hihi) dus een perfecte maat.



Mini bloemetjes van Joy!Crafts 6002/0268.

En ze vond hem geweldig, nu de ontvangster nog.

Groetjes,

Elly

fb pagina:



23 opmerkingen:

  1. Hij is prachtig Elly, het model is echt goed geschikt voor een cadeau envelop zeg. En wat een prachtig papier gebruikte je. Hoe plak jij de ieniemiene (fantastisch mooie) bloemetjes stevig vast, met vloeibare lijm?
    Een fijne dag en lieve groetjes xx

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel Wilma.
      Ja ik doe die bloemetjes gewoon met lijm, een witte tube met rode dop, of dutch doobadoo lijm die is hetzelfde,
      groetjes Elly

      Verwijderen
    2. Oké, fijn om te weten. Liefs xx

      Verwijderen
  2. Wow super mooi echt een Elly creatie!
    Groetjes, Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ook ik vind em geweldig Elly!
    Wat zijn die mallen van Sl toch geweldig he!
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel Martha, ja ze zijn echt top.
      Groetjes Elly

      Verwijderen
  4. Wat een superleuk idee om aan twee kanten een vakje te maken!!! Heel erg leuk geworden en weer een idee om te onthouden ;-)
    Liefs Joke

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel Joke.
      Ja hihi we moeten zoveel onthouden..
      Groetjes Elly

      Verwijderen
  5. Wat een prachtige envelop. Mooie details.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  6. wat een super leuk kadobon envelopje heb je gemaakt Elly!
    Ik kwam je op het blog van Rosina tegen en ben je ook gaan volgen.
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel Diny. En welkom op mijn blog.
      Groetjes Elly

      Verwijderen
  7. Dit is zo leuk.
    Bij deze opdrachten kun je je helemaal uitleven.
    De kleine bloemetjes, op de laatste foto goed te zien, zijn heel schattig.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Prachtig envelopje, die bloemetjes zijn echt kenmerkend voor jou,
    Groetjes
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Heel mooi dit cadeauenvelopje Elly...Zo een leuk idee om dat met die stans te doen...en weer schitterende details erop...zoals die super lieve kleine bloemetjes...
    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een snoepie!!
    xx
    Diana

    BeantwoordenVerwijderen
  11. dit is inderdaad een leuk envelopje.
    en die bloemetjes rand zie ik vaker bij jou!

    groetjes Marga

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een super mooi envelopje Elly!
    Groetjes Doris

    BeantwoordenVerwijderen