Volgers

vrijdag 5 juni 2020

Piratenkaart...

Goedemorgen,

heb een kaartje voor een jarig jobje voor de zoon van onze trimster.
Hij is altijd zeer vriendelijk, dus een kaartje van mij uit is wel zo lief vond ik.

Eigenlijk is hij helemaal weg van Star Wars, maar ik wist dat hij met zn verjaardag iets van lego over piraten kreeg.
Dus ging ik op zoek naar een afbeelding van een piraat, en liefst nog om in te kleuren.
Gelukkig heb ik een lieve DT vriendin die een mooi plaatje voor me had.


De basis is een mal van Dutch Doobadoo 470.713.173.
Design papier van Craft Sensations.


Hier Henri de muis, ingekleurd met de brushmarkers van Winsor & Newton.
Heerlijk toen buiten in het zonnetje gedaan (ikzelf in de schaduw dan).


Mason vlaggetjes zijn van Joy!Crafts 6002/1049.
Touwtje doorheen geregen...ging wat moeizaam, was niet iets te dik.
Aan de uiteindes een knoop gemaakt en dit wat los gefrummeld zodat het niet te netjes was.
En zie dat ik naderhand nog met een glitterpen, de naam Mason wat aangezet had.
Net zoals de zwaard en zijn gesp en het befje had ik dat ook gedaan.
Toch gevaarlijk als de kaart blijft liggen op mijn bureau en ik de foto's al geschoten had en de kaart eigenlijk mee naar beneden had gemoeten.


Boven in een stoere touw/koord.


Cirkeltjes zijn van Crealies CLDR11, ook te lang niet meer gebruikt.
En langs de randen wat gedoodeld, wilde een soort van ketting effect geven.


Party stempel is van Joy!Crafts 6410/0029.
En de 5 van Marianne Design LR0582.



En dan onderin Hooray is een stans van de Action.

Een kaartje ontvangen op je verjaardag is altijd leuk, geeft net wat extras.

Zal nog wel horen wat hij ervan vondt.

Wens jullie een fijne dag,

groetjes,

Elly

31 opmerkingen:

  1. Wow wat leuk Elly , het papier de mal alle leuke details top daar zal de jarige blij mee zijn!
    Groetjes, Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een stoere kaart voor de 5 jarig Mason. Zeker weten dat hij hier blij mee is! Zoveel moois wat je er weer op gemaakt hebt Elly,knap werk. Alvast een fijn weekend xx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Weer een onwijs leuk kaartje voor een jonge knul Elly...wat een grappig piratenmuisje erop...en verder ook super leuke accentjes zoals het tekst vlaggetjeslijntje ...
    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hier zal Mason blij mee zijn, Elly!
    Leuke piratenkaart!
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Het is weer een mooie kaart. Leuk met zijn naam er op.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een geweldig kaartje is dit.
    Ik vind hem ook prachtig en de ontvanger zal er ook wel super super blij mee zijn.
    Alles past zo mooi bij elkaar.
    Knap gedaan Elly.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wow....wat een schitterend kaartje Elly....wat heb je gaaf papier gebruikt!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een geweldige kaart! En zo toepasselijk met het plaatje, erg leuk! Hoe verzin je het steeds weer!
    Groetjes Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel Caroline. Ik ben gewoon bezig en dan ontstaat het gewoon. Laat het vaak ook een dag liggen op mijn bureau.
      Groetjes Elly

      Verwijderen
  9. Wat een stoere tag heb je gemaakt met het piraatje, leuk de vlaggetjeslijn met zijn naam er op,
    Groetjes
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Zooooooooveel details, héél erg leuk!!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat heb je een leuke stoere tag gemaakt.
    Groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een stoere kaart heb je gemaakt en er zijn weer zoveel leuke details te zien, heel leuk gedaan!

    Groetjes, Merit en Annemarie

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Och wat een lief schattig piraatje is dit!!! Hier wordt een stoere jongen helemaal blij van. Je hebt er lekker veel werk van gemaakt!
    Liefs Joke

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel Joke.
      Kreeg een foto toegestuurd dat hij de kaart in zn handen had, zeer leuk.
      Groetjes Elly

      Verwijderen
  14. Wat een stoere prachtige kaart voor de jarige Elly!
    Mooie details zo mooi afgewerkt zoals altijd.
    Groetjes Doris

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Hij is echt prachtig en super stoer die Henri muis piraat

    BeantwoordenVerwijderen
  16. deze vind ik zo super!!
    Mijn piraten kaart komt nog. bij de challenge van Hobbyshop Veldmaat.
    groetjes Marga

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel Marga.
      Dan ga ik hem nog wel zien leuk.
      Groetjes Elly

      Verwijderen